کد خبر 9526
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

آیا یحیی جایگزین مارتینز در فولاد می‌شود؟

آیا یحیی جایگزین مارتینز در فولاد می‌شود؟

در حالیکه صحبت از حضور دوباره گل محمدی در باشگاه پرسپولیس سوژه این روزهای رسانه‌ها شده اما گویا باشگاه فولاد خوزستان سخت از سوی طرفدارانش تحت فشار قرار گرفته که یحیی را جانشین مارتینز کند.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز؛ یحیی گل محمدی درحالی بعد از آخرین مسابقه نیم‌فصل اول صحبت از جدایی کرد که یکی دو هفته قبل از آن برنامه‌هایش برای نیم‌فصل دوم و لیست خرید و خروجی‌اش را تحویل باشگاه داده بود اما یکباره تصمیم گرفت از سمت خود کناره‌گیری کند. در این فاصله نیز برخی از اعضای هیات‌مدیره به او اعلام کردند باشگاه به‌زودی با تغییر مدیریت مواجه خواهد شد و بهتر است از تصمیمش منصرف شود. از این رو یحیی چند روزی صبر کرد تا شاهد برکناری درویش باشد که این اتفاق رخ نداد و او رسماً با باشگاهش قطع همکاری کرد. 

صحبت از تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس در این روزها به سوژه همه رسانه‌ها تبدیل شده است و صحبت از بازگشت یحیی به این تیم نیز زده می‌شود اما از سوی دیگر، باشگاه فولاد خوزستان سخت از سوی طرفدارانش تحت فشار قرار گرفته که یحیی را جانشین مارتینز کند. مربی اسپانیایی بعد از حذف تیمش از رقابت‌های جام حذفی به‌شدت تحت فشار قرار گرفته و به درهای خروجی باشگاه نزدیک شده است. در این میان برخی از بازیکنان فولاد هم اصلا رابطه خوبی با مارتینز ندارند.

بیشتر بخوانید:

مهاجم خارجی فولاد خوزستان هفته آینده رونمایی می‌شود

به هر شکل مذاکرات رسمی بین باشگاه فولاد خوزستان با یحیی انجام گرفته و پیشنهاد مالی خیلی خوبی هم به این مربی مطرح شده است. در همین راستا با خبر شدیم که یحیی ممکن است تا پایان این هفته منتظر روشن شدن وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس بماند و بعد از آن در مورد رفتن به فولاد تصمیم بگیرد. با شرایط موجود ممکن است در انتهای این هفته شاهد اتفاقات عجیب و غریبی در لیگ باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 9526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =