کد خبر 9643
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز؛

شروع نوسانی بازار نبشی/ اکثر گریدها اعلام نرخ نشدند

شروع نوسانی بازار نبشی/ اکثر گریدها اعلام نرخ نشدند

نرخ اعلامی برای نبشی در بازار امروز برای برخی سایزها با افزایش بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی از طرف چهار شرکتی که تا لحظه تنظیم این گزارش اعلام نرخ کرده اند همراه بود و برای مابقی سایزها نیز به علت نوسان بازار اعلام قیمتی صورت نگرفت. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ اعلامی برای نبشی در بازار امروز برای برخی سایزها با افزایش بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی از طرف چهار شرکتی که تا لحظه تنظیم این گزارش اعلام نرخ کرده اند همراه بود و برای مابقی سایزها نیز به علت نوسان بازار اعلام قیمتی صورت نگرفت. 

نرخ اعلامی نبشی ناب تبریز که بیشترین گرید تولید این محصول را دارد، با حدود ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز، برای نبشی ۳ با سایز ۴۰ و ۵۰ به نرخ ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان، برای نبشی ۴ نیز با ۱۰۰ تومان افزایش به قیمت، ۲۴ هزار و ۲۵۰ تومان و برای نبشی ۵ با سایز ۴۵ قیمت ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان است.

در این میان برای سایز گریدهای نبشی ۶ تا ۷ به علت نوسان بازار قیمتی از طرف این شرکت اعلام نرخ نشده است. 

قیمت نبشی فولاد تهران و اصفهان نیز امروز با توجه به نوسان حاکم بر بازار که به گفته فعالان بازار در پی نوسان قیمت دلار است، اعلام نرخی ثابتی صورت نگرفته است. 

قیمت نبشی نستا نیز از بین ۵ گریدی که برای این محصول در بازار آزاد عرضه دارند، نرخ نبشی ۲، ۲/۵ و ۳ به ترتیب ۲۴ هزار و ۸۶۲ تومان، ۲۴ هزار و ۵۸۷ تومان و ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام نرخ شده و برای گریدهای ۲/۵ سایز ۳۰ و گرید ۸ اعلام نرخی صورت نگرفته است. 

در معاملات دیروز این محصول نیز،نرخ اعلامی در اکثر کارخانه‌ها با ثبات قیمت همراه بود، اما برخی کارخانه‌ها نیز در محصولات خود افزایش قیمت ۴۰۰ الی ۵۰۰ تومانی را اعمال کردند و نبشی اصفهان با میانگین قیمتی ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت. 

انتهای خبر/ ف

کد خبر 9643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =