کد خبر 9675
۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان مطرح کرد:

لزوم استفاده از بازارهای نوین مالی برای توسعه صنایع فولادی

لزوم استفاده از بازارهای نوین مالی برای توسعه صنایع فولادی

ویژه نامه عصر فولاد: مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت:باید بازارهای نوین مالی و سازوکارهای جدیدی که توسط بانک مرکزی و شورای عالی بانک‌ها برای توسعه صنایع  کشور طراحی شده، توسعه داده شود تا صنایع بتوانند از ظرفیت های جدید استفاده کنند.

به گزارش آهن نیوز، مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان عنوان کرد: در حال حاضر، باید بازارهای نوین مالی، مثل شرکت‌ها و صندوق‌های پروژه و اوراق مرابحه و سازوکارهای جدیدی که توسط بانک مرکزی و شورای عالی بانک‌ها برای توسعه صنایع  کشور طراحی شده، توسعه داده شود تا صنایع بتوانند از ظرفیت های جدید استفاده کنند. 

وی افزود: در غیر این صورت از روش های بازار سنتی قبلاً تمام شرکت‌های قوی و ضعیف و متوسط استفاده و حد اعتباری آنها کامل شده است.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به روش های نوین در صادرات خاطرنشان کرد: متأسفانه ما در تحریم‌های ظالمانه‌ای قرار داریم؛ بانک‌ها و صنایع تحریم هستند. اما در همین بازار با استفاده از روش‌های دانش بنیان و روش‌های نوین مالی صادرات را انجام می‌دهیم و با مکانیزمی که بانک مرکزی جمهوری اسلامی تعریف می‌کند ما در یک راهکار و مسیر قانونی به فعالیت خود ادامه می‌دهیم ولی چون در زمان تحریم هستیم راهکار اساسی را نمی‌توان توضیح داد.

اولین ویژه‌نامه "عصر فولاد" منتشر شد.

لزوم استفاده از بازارهای نوین مالی برای توسعه صنایع فولادی

انتهای پیام/

کد خبر 9675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =