کد خبر 97
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

اقدام شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای جذب نیرو / استخدام بر اساس توانمندی نه رابطه

اقدام شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای جذب نیرو / استخدام بر اساس توانمندی نه رابطه

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران اظهار کرد: برای رفع تبعیض یکی از برنامه‌های مهمی که لازم‌الاجراست بکارگیری نیرو در این واحد براساس آزمون ورودی است.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، مجتبی حمیدیان در آیین رونمایی از طرح‌های پیشرفت و توسعه شرکت سنگ آهن بافق که با حضور وزیر تعاون برگزار شد با بیان اینکه در این شرایط سخت کشور اگر قوت قلب مدیران ارشد نباشد کار در واحدهای تولیدی بسیار سخت است، اظهار داشت: خودمان را نسبت به تمام کارگران و بازنشستگان سنگ آهن مرکزی مسئول می‌داند.

وی افزود: هزینه‌ها، مصارف و انتظاراتی که قشر کارگری دارد پایین‌ترین وظایف ما خواهد بود و هر کاری که انجام می‌دهیم همیشه شرمنده این قشر هستیم چرا که مشکلات آنها را حل نمی‌کند اما در طرف مقابل واقعیت‌ها و مشکلات اقتصادی هم روبروی ما قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران رفع تبعیض را یکی از برنامه‌های مهمی دانست و عنوان کرد: برخی اعتراض‌ها به نسبت‌های پرداختی است و لازم بود که در این زمینه حرکتی برای نزدیک‌تر شدن به سمت عدالت انجام شود.

حمیدیان افزود: در نشست‌هایی با تشکل‌های کارگری و نمایندگان آنها انتظاراتشان را اعلام کنیم و بتوانیم علاوه بر حرکت به سمت عدالت، مشکلات آنها هم تا حد امکان برطرف شود.

وی ادامه داد: در راستای فراهم شدن امکان بکارگیری نیرو به صورت عادلانه، از این پس نیروها به صورت متمرکز و به وسیله آزمون جذب می شوند و اینطور نیست که به کارگیری نیرو بر اساس روابط انجام شود.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران افزود: اگر ما افتتاح طرح‌های جدید نداشته باشیم کارخانه به سمت تعطیلی می‌رود و در این زمینه با تدابیر جدی در حال حرکت به سمتی هستیم که در گام نخست وضع موجود را حفظ کنیم و در گام دوم بر ارتقای سطح معیشت در لایه کارگری و بازنشستگی تاثیر بگذاریم.

انتهای پیام/

کد خبر 97

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =