کد خبر 9716
۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

آخرین روز هفته و بررسی قیمت انواع میلگرد در بازار داخلی

آخرین روز هفته و بررسی قیمت انواع میلگرد در بازار داخلی

روز پنج شنبه ۳ اسفندماه، بازار میلگرد داخلی با اندکی نوسان قیمت در برخی سایزهای میلگرد کارخانه های آریان فولاد و نیشابور همراه بود.

به گزارش آهن نیوز، روز پنجشنبه ۳ اسفندماه، بازار میلگرد داخلی با اندکی نوسان قیمت در برخی سایزهای میلگرد کارخانه های آریان فولاد و نیشابور همراه بود.

براساس این گزارش، قیمت میلگرد آجدار سایز ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۲۰ و ۲۵  این کارخانه با ۱۸۳ تومان افزایش به ترتیب با قیمت هر کیلوگرم ۲۵.۷۰۰، ۲۵.۲۰۰، ۲۵.۲۰۰، ۲۵.۲۰۰، ۲۵.۱۰۰  در بازار عرضه شد.

همچنین قیمت میلگرد سایز ۱۴، ۱۶ و ۲۵ کارخانه نیشابور با ۹۲ تومان کاهش، به مبلغ هر کیلوگرم ۲۴.۰۰۰ تومان رسید. محصولات این کارخانه در سایر سایزها، با نوسان قیمت همراه نبود.

میلگرد آجدار کارخانه پارس آرمان در سایز ۸، ۱۰ و ۱۲ به ترتیب با ۳۶۷  و ۴۱۳ تومان افزایش قیمت، به قیمت های  ۲۶.۰۰۰ و ۲۵.۲۰۰ تومان معامله شد.

محصولات کارخانه نورد کرمان نیز در سایزهای ۱۲، ۱۴ و ۱۶ شاهد ۱۸۳ تومان افزایش قیمت بود که بدین ترتیب قیمت هر کیلوگرم میلگرد آجدار سایز ۱۲ کارخانه نورد کرمان به  ۲۶.۵۰۰ تومان و میلگرد سایز ۱۴ و ۱۶ این کارخانه به ۲۵.۱۰۰ تومان رسید.

محصولات سایر کارخانه ها از جمله ذوب آهن اصفهان، فایکو، راد همدان، آذر فولاد، اهواز، ماهان و ... امروز ۳ اسفندماه با ثبات همراه بوده و تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته چهارشنبه ۲ اسفندماه در پی نداشتند.

انواع میلگرد ساده نیز در بازار امروز با ثبات قیمت همراه بود.

بیشتر بخوانید؛ 

میلگرد همدان ارزان شد؛ بررسی قیمت میلگرد امروز ۲ اسفندماه

رشد قیمت نبشی و ناودانی متاثر از معاملات بورس

کد خبر 9716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =