کد خبر 9731
۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

در مجتمع فولاد سبا محقق شد؛

ثبت رکورد کیفیت محصول در مجتمع فولاد سبا

ثبت رکورد کیفیت محصول در مجتمع فولاد سبا

با تلاش جمعی مدیریت و کارکنان مجتمع فولاد سبا در بهمن سال جاری میزان کیفیت محصولات تولیدی این مجتمع به عدد بی‌سابقه ۹۸.۵۸ درصد رسید.

به گزارش آهن نیوز، بهمن خلیلی، مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا ضمن تأیید این خبر و با قدردانی از زحمات همه کارکنان فولاد سبا گفت: رکورد قبلی کیفیت در فولاد سبا به میزان ۹۸.۳۷ درصد در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ محقق شده بود.

مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا ادامه داد: این موفقیت در شرایطی به دست آمد که بیش از ۷۲ درصد از محصولات تولیدشده دارای ضخامت ۲ و کمتر از ۲ میلی‌متر بوده که ضمن داشتن ارزش‌افزوده بیشتر، به‌دلیل رواداری‌های کیفی محدودتر، تولید آن‌ها چالشی‌تر است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به راهبردهای عملیاتی شرکت فولاد مبارکه در خصوص توسعه کمّی و کیفی محصولات، خوشبختانه از ابتدای سال جاری روند کیفیت محصولات تولیدی مجتمع فولاد سبا بهبودهای محسوسی داشته و نهایتاً این روند در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به اوج خود رسید.

به گفته خلیلی، دست‌یابی به این رکورد نتیجه بهبود مستمر فعالیت‌ها، هماهنگی کامل بین کلیه خطوط پیوسته تولیدی و همدلی و تلاش کلیه همکاران در واحدهای تولیدی و پشتیبانی در این مجموعه بوده است.

بیشتر بخوانید؛ 

ثبت رکورد کاهش مصرف نسوز در فولاد سبا

رشد ۲.۲ درصد تولید در فولاد مبارکه و صعود ایران به جایگاه هشتمین تولیدکننده فولاد جهان

کد خبر 9731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =