کد خبر 9789
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

نقش عمده فولاد آلیاژی در کسب درآمد “فولاژ”

نقش عمده فولاد آلیاژی در کسب درآمد “فولاژ”

شرکت فولاد آلیاژی ایران در دی ماه سال جاری عمده درآمد خود را از عرضه محصول فولاد آلیاژی در بازار داخلی کسب نمود که سهم ۷۸ درصدی را دارد.

به گزارش آهن نیوز، شرکت فولاد آلیاژی ایران در دی ماه سال جاری ۱۵ هزار و ۱۹۱ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال از محصولات خود را در دو بازار داخلی و صادراتی به فروش رساند که نسبت به آذر ماه سال جاری که از ارزش ۱۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال برخوردار بوده به میزان ۱۲ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، ارزش محصولات عرضه شده «فولاژ» که در دی ماه سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۱ هزار و ۶۰۹ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال بوده است، در دی ماه امسال از افزایش ۳۱ درصدی برخوردار شده است.

در میان محصولات این شرکت، محصول فولاد آلیاژی در بین محصولات عرضه شده در دو بازار داخلی و صادراتی در دی ماه سال جاری سهم ۷۸ درصدی از کل محصولات عرضه شده و در ادامه محصولات صادراتی از سهم ۱۷ درصدی از درآمد محقق شده این دوره داشته است.

در آذر ماه سال جاری، نیز شرکت فولاد آلیاژی ایران عمده درآمد یک ماهه خود را از محل فولاد آلیاژی با سهم ۶۹ درصدی و در ادامه محصولات عرضه در بازار صادراتی با سهم ۱۸ درصدی کسب نمود.

در دی ماه سال گذشته نیز محصولات فولاد آلیاژی عرضه شده در بازار داخلی سهم ۹۰ درصدی از کل محصولات عرضه شده در دی ماه سال گذشته را داشته است.

بیشتر بخوانید؛ 

فولاد آلیاژی برای افزایش سرمایه ۱۶۷ درصدی به مجمع می‌رود

رشد فروش فولاژ در ۹ ماه ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل

انتهای پیام/

کد خبر 9789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =