کد خبر 982
۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰

۱۵ هزار تن فولاد برای بزرگراه یادگار امام (ره)

۱۵ هزار تن فولاد برای بزرگراه یادگار امام (ره)

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: برای توسعه بزرگراه یادگار امام(ره) حدود ۲۰۰ هزار متر مکعب بتن‌ریزی انجام خواهد شد و حدود ۱۵ هزار تن میلگرد و فولاد استفاده خواهد شد.

به گزارش آهن‌نیوز، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ۳ سال زمان برای تکمیل طرح توسعه بزرگراه یادگار امام (ره) تا بزرگراه شهید بروجردی در نظر گرفته شده است که فاز نخست آن تا دو سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء به‌عنوان پیمانکار این پروژه در نظر گرفته شده است، بیان کرد: کل زمان در نظر گرفته برای اتمام این پروژه ۳ سال خواهد بود که در دو مقطع زمانی افتتاح می‌شود، فاز نخست دوساله به پایان می‌رسد و فاز دوم نیز در سال سوم تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه حدود ۲ میلیون مترمکعب خاک‌برداری و خاک‌ریزی در این پروژه انجام می‌شود، یادآور شد: به دلیل اینکه بزرگراه یادگار امام (ره) در تراز منفی یک قرار داشته و ادامه پیدا می‌کند، این حجم خاک‌برداری و خاک‌ریزی در پروژه طرح توسعه انجام می‌شود.

وی همچنین تأکید کرد: حدود ۲۰۰ هزار مترمکعب بتن‌ریزی انجام و حدود ۱۵ هزار تن میلگرد و فولاد استفاده می‌شود.

شعبانی در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به هزینه اجرای پروژه یادگار امام (ره) گفت: هزینه اجرای این پروژه ۱۶۰۰ میلیارد تومان است.

وی در پایان گفت: از روز شنبه کلنگ اجرای این پروژه که توسط شهردار تهران به زمین زده شود، برنامه زمان‌بندی اجرای آن آغاز می‌شود تا در طول ۳ سال کل این پروژه که اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه شهید بروجردی است تکمیل و در دو فاز به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

کد خبر 982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =