کد خبر 1015
۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

برکناری ۵۰ مدیر بدون تخصص در فولاد مبارکه

برکناری ۵۰ مدیر بدون تخصص در فولاد مبارکه

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به دستاوردهای فولاد مبارکه در دولت مردمی گفت: نخستین اصلاحات دولت مردمی در صنعت کشور در فولاد مبارکه اتفاق افتاد.

به گزارش آهن‌نیوز، یاسر طیب نیا، در جمع کارگران و کارشناسان این شرکت از برکناری۵۰ نفر از افراد فاقد تخصص که در سمت‌های مدیریتی حضور داشتند خبرداد و گفت: همه این تغییرات مستلزم وقوع تخلف نبوده و لزوماً برای اجرای اصلاح در ساختار شرکت بود.

وی با بیان اینکه تخلفاتی که از ابتدا برای ما محرز شد در نهایت به طرح شکایت در مراجع قضایی رسید، افزود: دستاورد این اقدامات در ۱۰ ماه گذشته در سه حوزه از جمله ایجاد آرامش و تعادل در بازار فولاد، حذف رانت افزایش تولید و قرار گرفتن در مسیر شتاب توسعه پیگیری شده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه با قدردانی از دغدغه نمایندگان مجلس گفت: به‌عنوان امانتدار سهامداران و مردم خود را موظف به مطالبه‌گری و رسیدگی به موارد مطرح شده دانسته و همکاری لازم با دستگاه قضا و نهادهای نظارتی انجام خواهد گرفت.

طیب‌نیا جهاد اقتصادی، شتاب در حرکت، تولید محصول مورد نیاز بازار و همچنین شفافیت و مبارزه با فساد در هلدینگ فولاد، دو ماموریت جدیدش در این شرکت بیان کرد و گفت: ابتدای سال جاری با افزایش ۱۰ درصدی تولید و عرضه فولاد و عرضه تلفیقی، برای نخستین‌بار موفق به کنترل بازار شدیم.

وی با اشاره به اینکه این شرکت از انتصابات سیاسی ضربه خورده گفت: با همکاری نهادهای نظارتی و سازمان بازرسی کل کشور با در نظر گرفتن اصلاح بدون آسیب به جریان تولید و با پایبندی به مصالح شرکت و سهامداران در حال اصلاح امور هستیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: دشمنان چند سالی است با اعمال تحریم و حملات سایبری درصدد ضربه زدن به صنعت فولاد است که در همین دوران ۹۰ درصد محصولات ما بومی‌سازی شد و نیاز کشور از واردات را برطرف کرد.

همچنینی در آیینی میدان شهید حمزه علی لاوی در مبارکه که با هزینه ۵۵ میلیارد ریالی فولاد مبارکه ساخته شده، به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 1015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =