کد خبر 1069
۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

بازدید محمد از مجتمع فولاد اسدآباد

بازدید محمد از مجتمع فولاد اسدآباد

دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی از مجموعه مجتمع فولاد و کارخانه گندله‌سازی اسدآباد بازدید کرد.

به گزارش آهن‌نیوز، سعید محمد در بازدید از مجموعه مجتمع فولاد و کارخانه گندله‌سازی اسدآباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی صحبتی که با استاندار همدان داشته‌ایم، اقدام برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در اسدآباد دارای مقدماتی بوده و این اقدام قطعاً زمان‌بر است.

وی افزود: باید این کار در دولت کارسازی شود ضمن اینکه در شورای نگهبان، مجلس و حتی مجمع مصلحت تشخیص نظام این طرح دارای سیر مراحلی است که قرار شد این برنامه ظرفیت‌سنجی شده و  اگر از طرف استانداری تشخیص داده شود ما آن را در مناطق آزاد پیگیری خواهیم کرد.

محمد در ادامه با بیان اینکه با توجه به هفته دولت و دیدگاه رئیس جمهور اعضاء دولت در همه استانها و شهرستانها حضور پیدا کردند که در افتتاحیه‌ها و برنامه ها شرکت داشته باشند، یادآور شد: در چارچوب سفر استانی که ریاست‌جمهوری به استان همدان داشت، به همت استاندار همدان این سفر مصوبات خوبی داشته و پیگیر هستیم اگر موانعی برای پیگیری موضوعات مصوبات ریاست جمهوری وجود دارد این موانع شناسایی و بررسی و به دولت اطلاع‌رسانی شود تا مصوبات با سرعت و قدرت بیشتری به انجام برسد ضمن اینکه مصوبات  سفر ریاست‌جمهوری گره‌های اصلی مشکلات استان همدان را باز می‌کند.

وی همچنین با اشاره به بازدید خود از مجتمع فولاد و گندله‌سازی اسدآباد تصریح کرد: این‌ مجموعه شامل کارخانه فرومنگنز، گندله‌سازی و کنسانتره یک مجموعه بسیار خوبی بوده که قابلیت توسعه هر چه بیشتر را دارد.

محمد یادآور شد: مجموعه فوق در بازدید امروز مشکلات خود را مطرح کردند که قطعاً با کمک استاندار همدان این مشکلات پیگیری و مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =