کد خبر 10724
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶

سقوط ۵۰۰ تومانی میلگرد در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

سقوط ۵۰۰ تومانی میلگرد در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

طی مدت یاد شده، نرخ هر کیلو میلگرد در بازار تهران به طور میانگین از ۲۹ هزار و ۹۰۰ تومان به ۲۹ هزار ۲۰۰ تومانی کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز؛ امروز و بر اساس تغییر نوسانات ارزی، نرخ هر کیلو میلگرد در بازار تهران تا هم‌اکنون در بسیاری از معاملات با کاهش روبرو شده است. 

طی نخستین هفته از ازدیبهشت ماه سال جاری به رغم تداوم رکود در معاملات، اما نرخ آهن آلات در بازار داخل نوسان نسبی داشت؛ به گونه ای که در این هفته آهن آلات شاهد افت و خیر نرخ در بازار داخل بود، اما در پایان هفته گذشته با کاهش قیمت‌ها خاتمه یافت.

به گزارش آهن‌نیوز؛ قیمت میلگرد امروز در برخی از فولادسازان خصوصی کاهش چشمگیری داشته است. تا ساعت ۱۴:۳۰ امروز (یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) بازار آهن شاهد روند کاهشی نرخ میلگرد بود؛ به گونه ای که در این روز قیمت میلگرد با کاهش قیمت ۳۰۰، ۵۰۰ و در برخی از محصولات تا ۱۲۰۰ تومان کاهش را تجربه کرده است.

در این مدت، میلگرد با نوسان قیمت در بازار به ثبت رسید؛ به گونه‌ای که به جز رشد میلگرد ۱۶ خلیج فارس، مابقی سایزها از کاهش نرخ برخوردار بودند. در روز مورد بررسی، نرخ میلگرد اغلب فولادسازان خصوصی تغییر داشت. طی معاملات یکشنبه هفته یاد شده، نبشی فولاد اصفهان نیز با کاهش قیمت در بازار غیررسمی عرضه شد. 

میلگرد ۱۲ تا ۳۲ ذوب آهن اصفهان با کاهش ۱۰۰ تومانی آخرین تغییراتش را ثبت کرد. میلگرد راد همدان نیز سرنوشت ذوب را داشت و با کاهش ۱۰۰ تومانی همراه بود. میلگرد سیرجان حدید اما از تغییرات بازار مستثنی بود و قیمتش را ثابت اعلام کرد. اما میلگرد آذرفولاد امین کاهش ۵۰۰ تومانی را در سید خود داشت و شاهین بناب با ۳۰۰ تومان کاهش برای همه محصولاتش برخوردار بود. جهان فولاد سیرجان اما کاهش ۴۰۰ تومانی و آناهیتای گیلان کاهش ۳۰۰ تومانی را در سبد خود ثبت کرد. 

انتهای پیام/ م

کد خبر 10724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =