کد خبر 11331
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

"فولاد بهداد اروند" با حمایت دستگاه قضایی از توقف تولید نجات یافت

"فولاد بهداد اروند" با حمایت دستگاه قضایی از توقف تولید نجات یافت

دادگستری خراسان شمالی در راستای کمک به رفع موانع تولید و توسعه اشتغال معضل مجتمع فولاد بهداد اروند را بر طرف و موجبات جلوگیری از توقف تولید آن‌ها را فراهم کرد.

به گزارش آهن‌نیوز؛  نصیر بهمن مدیر عامل مجموعه فولاد بهداد اروند در گفت‌وگو با میزان گفت: این واحد تولیدی با حدود ۳۰ نیرو در زمینه ذوب ضایعات و تولید شمش فولاد فعالیت می‌کند که در ادامه ۱۰۰ نیروی دیگر به مجموعه اضافه خواهند شد.

وی توضیح داد: در سال ۱۴۰۰ پول برق را به اداره شرکت‌ها پرداخت کردیم و کارخانه آماده بهره برداری بود که به علت عدم تحویل برق مورد نیاز و عدم اعطای تسهیلات بانکی عملا کار تولید با اخلال مواجه شد.

بهمن اظهار کرد: با ورود و پیگیری دستگاه قضایی استان خراسان‌ شمالی علاوه بر تامین اعتبار مورد نیاز زمینه‌های لازم برای اتصال برق به واحد تولیدی جهت تداوم کار با سرعت و  سهولت بیشتر فراهم شد که خوشبختانه این مجموعه در حال حاضر با ظرفیت مناسب مشغول به فعالیت است.

وی از اقدامات دستگاه قضایی و ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قدردانی و خاطرنشان کرد: اگر این تلاش‌ها نبود امکان احیا و بهره برداری این واحد تولیدی نیز میسر نمی‌شد، به جد از مسئولان قضایی به اعتبار حمایت‌های سازنده انجام شده سپاسگزارم.

دستگاه قضایی همگام و همراه تولید کننده است

بهمن با بیان اینکه مجموعه قضایی استان برای حل معضلات تولید در استان با تولیدکننده همگام و همراه هستند، گفت: پس از طرح موضوع در دادگستری استان از سوی این مجموعه از کارخانه بازدیدی صورت گرفت که در نهایت در همان روز مشکل تامین برق نیز حل شد.

بهمن به حمایت قوه قضاییه از تولید اشاره کرد و گفت: طی چندین سال که به دنبال حل مشکل مجموعه بودم اگر می‌دانستم که قوه قضاییه و مجموعه دادگستری استان خراسان شمالی می‌تواند به این سرعت به ما کمک کند از همان ابتدا به آن‌ها مراجعه می‌کردم.

حمایت دستگاه قضایی از تولید، تولیدکننده را دلگرم می کند

وی با بیان اینکه حمایت‌های قوه قضاییه از تولید تولیدکننده را دلگرم می‌کند، گفت: باتوجه به ضمانت اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شاید کمتر تولید کننده ایی باشد که به دستگاه قضایی مراجعه کند و جواب نگیرد.

بهمن در ادامه با بیان اینکه برای تامین سایر نیروهای مجموعه اش در فازهای دوم و سوم  از دادستانی مرکز استان درخواست استفاده از نیروی کار مددجویان زندان را دارد گفت: آنچه مسلم است اینکه بیکاری سبب وقوع برخی از جرایم می‌شود و اشتغال می‌تواند به بازپروری این افراد کمک کند از این رو نگاه مثبتی به استفاده از نیروی کار مددجویان زندان های استان دارم.

انتهای پیام/م

کد خبر 11331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =