کد خبر 11482
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹

واکنش مدیرعامل فولاد به صحبت های سرمربی نساجی

واکنش مدیرعامل فولاد به صحبت های سرمربی نساجی

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پاسخ صحبت‌های ساکت الهامی سرمربی نساجی را داد.

به گزارش آهن نیوز؛ بعد از برد فولاد مقابل نساجی در هفته پایانی لیگ برتر و قطعی شدن بقای نماینده خوزستان در لیگ برتر، ساکت الهامی سرمربی نساجی در نشست خبری صحبت‌های عجیبی را درباره اتفاقات این بازی بر زبان آورد.

الهامی در نشست خبری خود بارها اعلام کرد ابایی از محرومیت و جریمه ندارد و حرف از این مساله زد که اتفاقاتی رخ داده تا فولاد برنده شود.

سرمربی نساجی به هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال که اصالتا خوزستانی است بابت بقای فولاد و استقلال خوزستان تبریک گفت و البته حرف از نقش یکی از اعضای هیئت رییسه فدراسیون زد که مشخصا منظور او بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد بود.

رضاییان که دوشنبه‌شب برای توضیح درباره شرایط باشگاه فولاد روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر رفته بود، با پرسشی از سوی محمدحسین میثاقی درباره صحبت های عجیب ساکت الهامی مواجه شد.

مدیرعامل فولاد در این خصوص گفت: «اولا به آقای ساکت الهامی خسته نباشید می‌گویم، او توانست با حمایت‌های آقای حدادیان (مالک نساجی) و اعضای تیمش نساجی را در لیگ برتر نگه دارد و حتی آنقدر خوب کار کرد که بازی آخر حساسیتی برای نساجی نداشت. با این حال بازی آخر هم این عزیزان باشرف و با همه وجود بازی کردند. تماشاگرانشان هم به دنبال برد بودند و بازیکنان شان جنگیدند. خود آقای الهامی نیز با تعصب و پرشور کنار زمین بود و انگار خودشان می‌خواستند در لیگ برتر بمانند.»

منبع: ورزش ۳

انتهای پیام/z

کد خبر 11482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =