کد خبر 1162
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

ذوب آهن 115 هزار تن ریل تولید کرد

ذوب آهن 115 هزار تن ریل تولید کرد

مدیر بازاریابی و فروش داخلی ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن اصفهان در زمینه حمل و نقل ریلی، حدود ۱۱۵ هزار تن ریل تولید و به ۶۰ مصرف‌کننده، عرضه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، محمدرضا کجباف اظهار کرد: مطابق با سیاست‌های دولت، طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا است، بنابراین ذوب‌آهن اصفهان این آمادگی را دارد که با سبد متنوع محصولات ساختمانی استاندارد در این طرح ماندگار نقش‌آفرینی داشته باشد.  

وی افزود: در رویکرد جدید شرکت، تولید محصولات با ارزش افزوده بالا به‌صورت ویژه دنبال می‌شود که یکی از مهم‌ترین آنها تیرآهن بال پهن است و هم‌اکنون از سایز ۱۴ تا ۳۰ تولید و عرضه می‌شود.

مدیر بازاریابی و فروش داخلی ذوب آهن اصفهان تأکید کرد: این محصولات در سبک‌سازی، مقاوم و ایمن‌سازی ساختمان تأثیر بسزایی داشته، بنابراین تولید سایزهای بالاتر از آنها در برنامه قرار دارد.

وی به تولید محصول ریل در ذوب‌آهن اصفهان اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته سبد ریل تولیدی کارخانه تنوع بسیاری یافت و این محصول استراتژیک در محورهای ریلی گوناگون کشور نصب شد و در حال حاضر نیز ریل معدن را تولید و به بازار عرضه کردیم که با استقبال بسیار خوبی همراه شد.

کجباف خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن اصفهان در زمینه حمل و نقل ریلی، دِین خودش را به کشور ادا کرده و تاکنون حدود ۱۱۵ هزار تن ریل تولید و به ۶۰ مصرف‌کننده، عرضه کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =