کد خبر 1249
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

بررسی بازار جهانی فولاد در کنفرانس استیل پرایس

بررسی بازار جهانی فولاد در کنفرانس استیل پرایس

نهمین کنفرانس بین‌المللی استیل پرایس ۱۷ مهرماه با موضوع فرصت‌ها و تهدیدهای بازار جهانی فولاد به میزبانی هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، همایش استیل‌پرایس با عنوان «بازار جهانی فولاد و مواد اولیه: فرصت‌ها و تهدیدها در شرایط سخت» به همراه نمایشگاه جانبی با حضور تعدادی از شرکت‌های فعال کشور در زمینه آهن و فولاد برگزار می‌شود.

ایمیدرو، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و انجمن سنگ آهن ایران به عنوان همکاران این همایش و شرکت فکور صنعت تهران، گسترش صنایع و معادن ماهان و مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، شرکت مهندسی بین‌المللی فولاد تکنیک ، صبا فولاد خلیج‌فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد خوزستان، توسعه آهن و فولاد گل گهر و توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان حامیان این رویداد و نمایشگاه جانبی آن هستند.

نهمین کنفرانس بین المللی «بازار جهانی فولاد و مواد اولیه: فرصت ها و تهدیدها در شرایط سخت»، ۱۷ مهرماه با موضوع فرصت‌ها و تهدیدهای بازار جهانی فولاد در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. این کنفرانس از سلسله کنفرانس‌های استیل پرایس است که به بررسی چالش‌های موجود در صنعت فولاد می‌پردازد.

انتهای پیام/

کد خبر 1249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =