کد خبر 1457
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

افزایش 26 درصدی تحویل محصولات فولاد مبارکه

افزایش 26 درصدی تحویل محصولات فولاد مبارکه

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، شاهد رکوردشکنی‌ها، افزایش تولید و رشد فزاینده بهره‌وری نیروی انسانی و تجهیزات بوده است‌.

به گزارش آهن‌نیوز، طهمورث جوانبخت بیان کرد: این شرکت در 6 ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱، حدود سه میلیون و 750 هزار تن انواع محصولات فولادی تخت را به بازار داخل تحویل داده و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته، مقدار دو میلیون و 978 هزار تن محصولات تولیدی شرکت به بازار داخل تحویل شده بود.

وی با اشاره به اهمیت ارزش تحویل این میزان محصول، عنوان کرد: افزایش عرضه محصول وقتی بیشتر می‌شود که مشاهده می‌کنیم فولاد مبارکه توانسته است طی ۶ ماه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، در مجموع رشد ۲۰ درصدی را در ارزش محصولات تحویلی رقم بزند که این مهم ناشی از عرضه بیشتر محصولات نهایی و با ارزش‌ افزوده بالاتر به بازار بوده است.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در ادامه از حمایت شرکت فولاد مبارکه از صنایع پایین‌دستی و تامین حداکثری نیاز مشتریان به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در کاهش واردات محصولات فولادی تخت و جلوگیری از خروج ارز از کشور یاد کرد.

جوانبخت خاطرنشان کرد: این دستاورد همچنین با عرضه تمامی محصولات شرکت در بورس کالا با مکانیسم شفاف عرضه و تقاضا محقق شده است که به‌ موازات آن، عرضه‌های اختصاصی برای دو گروه استراتژیک خودروسازی و لوازم‌ خانگی با هدف تامین حداکثری نیاز آن‌ها انجام‌ شده است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از تحویل ۱۰۸ میلیون تن انواع محصولات فولاد مبارکه به بازار از ابتدای بهره‌برداری شرکت تاکنون خبر داد و تصریح کرد: با تحویل این میزان محصول در صنعت زیربنایی فولاد کشور به نقش مهم و بی‌بدیل فولاد مبارکه بیش‌ از پیش پی می‌بریم.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در پایان سخنان خود یادآور شد: عملکرد 6 ماهه گروه فولاد مبارکه با عرضه‌های مکفی که نتیجه آن تعادل نسبی بازار بوده، در جلوگیری از التهاب بازار نیز نقش قابل‌ ملاحظه‌ای داشته است. ضمن اینکه این دستاوردها می‌تواند شرکت را جهت تامین ارز مورد نیاز و تحقق اهداف صادراتی خود در نیمه دوم سال یاری رساند.

انتهای پیام/

کد خبر 1457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =