کد خبر 1597
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

لیگ‌ برتر فوتبال؛

رجبی: بازیکنان را جریمه می‌کنیم

رجبی: بازیکنان را جریمه می‌کنیم

رجبی مربی فولاد خوزستان گفت: داور می‌توانست در ابتدای نیمه دوم یک بازیکن نساجی را اخراج کند. از باشگاه تقاضای جریمه بازیکنان را داریم.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، حمیدرضا رجبی، دستیار جواد نکونام پس از شکست برابر نساجی در نشست خبری حاضر شد و گفت: ما قبل از بازی پیش‌بینی کرده بودیم که تیم حریف چطور بازی می‌کند و نکات تاکتیکی را در تمرینات کار کرده بودیم و می‌دانستیم که تیم حریف روی ضربات ایستگاهی و پنالتی گرفتن تبحر زیادی دارد چون آقای کریم اسلامی یکی از فورواردهایی است که در پنالتی گرفتن تخصص دارد.

وی افزود: این مسائل را در تمرینات گوشزد کرده بودیم و در بحث تاکتیکی، روی تیم‌مان کار کرده بودیم اما متاسفانه روی اشتباه فردی و عدم تمرکز ضربه خوردیم و به حریف پنالتی داریم؛ علی‌رغم اینکه بازی تحت کنترل ما بود، آنها به گل اول رسیدند. در ادامه ما فشار آوردیم و توانستیم به گل برسیم؛ نیمه دوم با برتری کامل تیم فولاد همراه بود و توپ و میدان در اختیار ما بود؛ موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و گردش توپ و مالکیت خوبی داشتیم و تیم حریف فشرده بازی می‌کرد اما دوباره روی یک بحث تاکتیکی اشتباه داشتیم، با یک ارسال از کنار و برتری عددی، تیم حریف به گل رسید.

رجبی ادامه داد: در ادامه هم ما فشار آوردیم اما نساجی، تیمش را پنج دفاعه کرد و فشرده‌تر بازی کرد و اجازه نداد ما به گل برسیم. به تیم نساجی تبریک می‌گوییم.

مربی فولاد با انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم بیان کرد: با توجه به اینکه آقا جواد [نکونام] روی مسائل فنی و تاکتیکی تاکید کرده بودند، ما از باشگاه درخواست کردیم که اعضای تیم را جریمه کنند چون اهداف تاکتیکی ما را به خاطر عدم تمرکز انجام ندادند. توقع ما این بود که با تمام تمرکز در این بازی ظاهر بشوند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. فکر می‌کنم باید دنبال نقاط ضعف خودمان بگردیم و آن را پوشش بدهیم؛ به هر حال تا نیم فصل باید این نقاط ضعف را ترمیم کنیم و اگر بازیکنی به کیفیت مدنظر ما نرسید، باید جدا شود تا بتوانیم نفراتی که می‌توانند به تیم ما کمک کنند، اضافه کنیم. باز هم به تیم خوب نساجی تبریک می‌گویم؛ آنها با توجه به بضاعت‌شان فوتبال قابل قبولی ارائه دادند. بازی جان‌داری بود که با برتری حریف به پایان رسید.

رجبی در خصوص قضاوت داور مسابقه عنوان کرد: فکر می‌کنم داور باید در دقیقه ۶۰ بازی، صابر حردانی را به دلیل خطا روی علی قربانی با کارت زرد دوم جریمه و اخراج می‌کرد. تیم حریف باید ۳۰ دقیقه ده‌نفره بازی می‌کرد اما متاسفانه داور خیلی راحت از این صحنه گذشت و ادامه داد و با بی‌مهری این بازیکن را اخراج نکرد. شاید تیم حریف هم نقطه نظراتی داشته باشد اما در فوتبال روز دنیا خیلی از برخوردها را خطا نمی‌گیرند ولی آقای کمیل غلامی به راحتی خطا می‌گرفت و اجازه نمی‌داد بازی انجام شود. در مجموع به جز صحنه‌ای که صابر حردانی باید اخراج می‌شد ما روی صحنه‌ای اعتراض نداریم و پنالتی را هم قبول می‌کنیم.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =