کد خبر 1682
۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

تأمین سنگ‌آهن فولاد مبارکه در صدر

تأمین سنگ‌آهن فولاد مبارکه در صدر

مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه گفت: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های شرکت فولادسنگ مبارکه تأمین سنگ‌آهن موردنیاز فولاد مبارکه است و با این هدف برای تملک حداقل ۵ معدن سنگ‌آهن اقدام شده است.

به گزارش آهن نیوز، مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه گفت: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های شرکت فولادسنگ مبارکه تأمین سنگ‌آهن موردنیاز فولاد مبارکه است و با این هدف برای تملک حداقل ۵ معدن سنگ‌آهن اقدام شده است.

مهرداد فقیهیان اظهار کرد: مهم‌ترین مأموریت واحد امور معادن شرکت فولادسنگ مبارکه پی‌جویی، اکتشاف، تملک، استخراج و بهره‌برداری در سراسر ایران و به‌ویژه در استان‌های کرمان، هرمزگان، کردستان، اصفهان، زنجان و سایر بخش‌هاست.

وی افزود: شناسایی معادن، تملک معادن، شناسایی محدوده‌های پرپتانسیل به‌منظور شرکت در مزایده و ثبت محدوده، استخراج معادن تحت تملک و تجهیز این معادن ازجمله اقدامات واحد امور معادن شرکت فولادسنگ مبارکه است. این واحد تلاش می‌کند تا با استفاده از فناوری‌های نوین، محصول استخراجی از معادن را فراوری و تبدیل به خوراک موردنیاز گروه فولاد مبارکه اصفهان کند.

مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه تصریح کرد: این شرکت در حال حاضر موفق به تملک دو معدن سنگ‌آهن هماتیت در استان‌های کرمان و هرمزگان شده و همچنین برای تملک حداقل ۵ معدن سنگ‌آهن در استان‌های هرمزگان، خراسان جنوبی و کردستان اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: واحد امور معادن شرکت فولادسنگ مبارکه در سال گذشته، پس از شرکت در مزایده ۲۲ محدوده معدنی، در ۱۸ محدوده برنده شد.

فقیهیان با اشاره به تأمین سنگ دولومیت موردنیاز گروه فولاد مبارکه، بیان کرد: شرکت فولادسنگ مبارکه موفق به ثبت ۲ محدوده دولومیتی در استان اصفهان شده است.

وی افزود: واحد امور معادن شرکت فولادسنگ مبارکه از سال گذشته تاکنون با بازدید و بررسی از بیش از ۶۰ معدن و محدوده معدنی در اقصی نقاط کشور به‌منظور تملک معادن پرپتانسیل اقدامات لازم را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه تأکید کرد: معادن تحت تملک شرکت فولادسنگ مبارکه شامل معدن سنگ‌آهک حوض ماهی، معدن سنگ‌آهن هماتیت و سیلیس داوران و معدن سنگ‌آهن هماتیت و خاک سرخ کودی است. معدن سنگ‌آهن داوران در استان کرمان و در شهرستان رفسنجان و معدن سنگ‌آهن کودی در استان هرمزگان و در شهرستان بندرعباس واقع شده است.

کد خبر 1682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =