کد خبر 1849
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

مس رفسنجان|

انتقاد محمد ربیعی از گادوین مِنشا

 انتقاد محمد ربیعی از گادوین مِنشا

محمدربیعی سرمربی مس رفسنجان با انتقاد از عملکرد گادوین منشا مهاجم این تیم، تاکید کرد روی بحث روحی این بازیکن باید کار شود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، با گذشت ۱۱ هفته از رقابت‌های لیگ برتر گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای که فصل گذشته برای مس رفسنجان بسیار موثر واقع شد، نتوانسته گلی وارد دروازه حریفان کند. منشا تاکنون دو ضربه پنالتی را نیز برای مس از دست داده تا مشخص شود نسبت به گذشته افت محسوسی داشته است.

در این شرایط محمد ربیعی و سایر اعضای کادرفنی مس درصدد هستند تا این مهاجم نیجریه‌ای را به روزهای خوب خود برگردانند. آنها امیدوار به اوج گرفتن دوباره منشا هستند اما اگر این اتفاق نیفتد، احتمال دارد در نیم فصل برای جایگزینی او اقدام کنند.

سرمربی مس رفسنجان درباره موقعیت‌های پرتعدادی که تیمش در بازی‌های گذشته از دست داده، این‌طور اظهارنظر کرده است: «برخی دوستان عملکرد تیم ما را با شاخصه گلزنی بررسی می‌کنند. البته از نفرات خط حمله ما از جمله شیمبا و منشا انتظار گلزنی بیشتری می‌رفت. کمااینکه دو، سه گل سالم‌مان را قبول نکردند و دو، سه پنالتی هم خودمان از دست دادیم. با همه این حرف‌ها قبول دارم که شاخصه گلزنی تیم مس خوب نیست. البته این را هم بگویم که از لحاظ ایجاد موقعیت تیم ما جزء ۴، ۵ تیم اول ایران است که این نشان می‌دهد در ایجاد فرصت گلزنی عملکرد خوبی داشته‌ایم. با توجه به این آمار طبیعی است که باید گل‌های بیشتری می‌زدیم و قطعا این مساله را می‌پذیرم.»

او در ادامه ضمن بیان اینکه از شرایط لوسیانو پریرا با وجود زدن یک گل رضایت کامل دارد، ناراحتی خود از گل نزدن منشا را پنهان نکرد. ربیعی گفت: «من سعی کرده‌ام با منشا صحبت‌های زیادی داشته باشم و شرایط روحی او را بهبود ببخشم. امیدواریم در فرصت باقی‌مانده تا نیم‌فصل منشا بتواند خودش را به سطحی که همه از او انتظار دارند برساند، اگر او نتواند شرایطش را بهبود ببخشد آن وقت مجبوریم در مورد این بازیکن تصمیم دیگری بگیریم.»

باید دید منشا بعد از تعطیلی مسابقات لیگ برتر چه وضعیتی در ۴ هفته باقیمانده تا نیم فصل خواهد داشت. شاید مسی‌ها با ادامه روند نزولی این مهاجم مجبور به ایجاد تغییر در کادر بازیکنان و به خصوص در خط حمله خود شوند.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 1849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =