کد خبر 2084
۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

آماده‌سازی دو بسته سرمایه‌گذاری معادن برای کرمانشاه

آماده‌سازی دو بسته سرمایه‌گذاری معادن برای کرمانشاه

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: در حوزه فعالسازی معادن کوچک دو بسته سرمایه گذاری در قالب 14 محدوده معدنی در شهرستانهای کرمانشاه، سنقر، کرندغرب و اسلام آباد غرب برای برگزاری مزایده‌های عمومی در حال آماده سازی است.

به گزارش آهن‌نیوز، وجیه اله جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشست با محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به اشاره به تفاهم نامه بین ایمیدرو و استانداری کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم استان کرمانشاه به اشتغالزایی، به دنبال توسعه زیرساخت های این استان به منظور ایجاد اشتغال هستیم.

وی افزود: اگرچه ایجاد زیرساخت ها به تنهایی منجر به اشتغالزایی بالا نمی شود اما تقویت این بخش به منظور کمک به توسعه صنعتی استان ضروری بوده و زمینه ایجاد اشتغال را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: در حوزه فعالسازی معادن کوچک دو بسته سرمایه گذاری در قالب 14 محدوده معدنی در شهرستانهای کرمانشاه، سنقر، کرندغرب و اسلام آباد غرب برای برگزاری مزایده های عمومی در حال آماده سازی است.

وی افزود: ایمیدرو در راستای جذب سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده در حوزه بیتومین در استان های کرمانشاه و ایلام، آگهی فراخوان خواهد داد.

جعفری خبر داد: همچنین در فاز دوم پتانسیل یابی معدنی در استان کرمانشاه 4 محدوده امیدبخش در شهرستان های پاوه، سنقر، هرسین و صحنه، شناسایی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 2084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =