کد خبر 2201
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

فولاد خوزستان| دومین باخت فولادی‌ها

فولاد خوزستان| دومین باخت فولادی‌ها

تیم فولاد خوزستان در دومین دیداری دوستانه خود در شهر دبی برابر شارجه امارات به میدان رفت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، تیم فولاد خوزستان در دومین دیدار دوستانه خود در شهر دبی برابر شارجه امارات به میدان رفت. فولادخوزستان که اردوی خود را در شهر دبی برپا کرده‌، از ساعت ۱۶:۴۰ به وقت محلی در دیداری دوستانه به مصاف شارجه امارات رفت. این دیدار که در ورزشگاه الشارجه برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید. تک گل تیم الشارجه روی اشتباه و گل به خودی مدافع فولاد در دقیقه ۸۲ به ثمر رسید.

تیم فولاد ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و خود را برای حضور پرقدرت در این مسابقات که بهمن ماه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

جواد نکونام سرمربی خوزستانی‌ها در این دیدار از تمامی بازیکنان حاضر در اردو استفاده کرد تا همه شاگردانش در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

گفتنی است شهاب گردان، آیاندا پاتوسی و اشکان دژاگه غایبان این اردوی فولاد هستند، وریا غفوری‌ نیز به دلیل دیر اضافه شدن به اردو در دیدار امروز مورد استفاده قرار نگرفت. مجید علی‌یاری و وحید حیدریه نیز زیر نظر کادرپزشکی برای ادامه مسابقات آماده شدند.
در تیم الشارجه ستاره‌های گران قیمتی چون تابلو الکاسر، پیانیچ، مانولاس، کامارا، دیوپ ملونی، پریرا، گوستاوو و کایو به میدان رفتند.  

فولاد در بازی نخست خود نیز برابر شباب الاهلی قرار گرفته بود که آن بازی با پیروزی ۲ بر صفر تیم اماراتی به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =