کد خبر 2458
۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از عرضه بورس کالا ۳ دی ۱۴۰۱

سه برابر حجم عرضه، تقاضا برای آهن اسفنجی

سه برابر حجم عرضه، تقاضا برای آهن اسفنجی

در بخش عرضه آهن اسفنجی در تالار صنعتی بورس کالای ایران در مجموع ۴۰ هزار تن شامل آهن اسفنجی عرضه شد، که عرضه این محصولات با تقاضای سه برابری نسبت به حجم عرضه روبه رو شد و با همان قیمت پایه عرضه شده به طور کامل فروش رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، صبح امروز در اطلاعیه عرضه بازار بورس کالا در مجموع حدود ۳۹ هزار و ۶۱۸ تن محصولات فولادی اعلام شده بود که در پایان معاملات ۳۳ هزار و ۵۲ تن شامل شامل تیرآهن، ناودانی، میلگرد ساده و کلاف و .... عرضه شد که با کاهش عرضه قابل ملاحظه‌ای مواجه هستند.

در این عرضه انواع تیرآهن با حجم ۶ هزار و ۲۵۶ تن عرضه شد که تیرآهن بال پهن با میانگین قیمتی ۲۰۰ هزار و ۴۸ ریال، تیرآهن بال پهن طول کوتاه با قیمت ۱۶۸ هزار و ۹۴۸ ریال، تیر آهن ۲۴ تا ۳۰ با قیمت ۱۷۵ هزار، تیرآهن ۲۷ و طول کوتاه ۲۷ به ترتیب با قیمت ۱۷۵ هزار ریال و ۱۶۰ هزار ریال به فروش رسید.

همچنین میلگرد کلاف ۶.۵ و ۵.۵ عرضه شده توسط ذوب آهن اصفهان با قیمت ۱۷۱ هزار و ۵۰۰ عرضه و میلگرد کلاف ۶.۵ عرضه شده توسط تولیدی فولاد سپید فراب کویر ۱۸۸ هزار و ۶۶ ریال فروخته شد.

انواع ناودانی ارائه شده در بورس کالای امروز که توسط ذوب آهن اصفهان و فولاد ناب تبریز عرضه شده بود به ترتیب برای ناودانی طول کوتاه ۲۰ با ۴۶ تن عرضه قیمت ۱۶۳ هزار ریال، ناودانی ۲۰ با ۲۳۰ تن عرضه و قیمت ۱۹۰ هزار ریال و ناودانی ۱۸ با ۱۰۰ تن عرضه با قیمت ۱۸۴ هزار و ۸۴۲ ریال به فروش رسید.

در بخش عرضه آهن اسفنجی در تالار صنعتی بورس کالای ایران در مجموع ۴۰ هزار تن شامل آهن اسفنجی بریکت با حجم عرضه ۲۰ هزار تن و قیمت پایه ۱۰۱ هزار ریال و ۲۰ هزار تن آهن اسفنجی با قیمت پایه ۸۶ هزار و ۹۹۷ ریال عرضه شد، که عرضه این محصولات با تقاضای سه برابری نسبت به حجم عرضه روبه رو شد و با همان قیمت پایه عرضه شده به طور کامل فروش رفت.

همچنین گندله سنگ آهن ۳۳۰ هزار تن عرضه شد که با ۱۲۱ هزار تن تقاضا روبه رو شده و با قیمت ۳۳ هزار و ۲۴۴ ریال به فروش رفت.

پایان پیام/ف 

کد خبر 2458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =