کد خبر 2532
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

حذف ناودانی از تابلوی معاملات بورس کالا

حذف ناودانی از تابلوی معاملات بورس کالا

صبح امروز ۴۸ هزار و ۱۵۰ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، شمش بلوم و ناودانی در تالار صنعتی عرضه شد که در پایان معاملات امروز در نهایت ۱۶ هزار و ۷۳۴ تن از این محصولات عرضه شده و با کاهش ۶۵ درصدی عرضه روبه رو شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، صبح امروز دهم دی ماه ۱۴۰۱ طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا، ۴۸ هزار و ۱۵۰ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، شمش بلوم و ناودانی در تالار صنعتی عرضه شد که در پایان معاملات امروز در نهایت ۱۶ هزار و ۷۳۴ تن از این محصولات عرضه شده و با کاهش ۶۵ درصدی عرضه روبه رو شد و در عین حال عرضه ۱۰۰ تن ناودانی کلا از تابلوی معاملات حذف شد. از طرفی عرضه شمش بلوم نیز با کاهش ۹۰ درصدی در عرضه مواجه شده و از ۳۴ هزار و ۶۵۰ تن محصول عرضه شده در اطلاعیه صبح فقط ۳ هزار و ۵۵۰ تن توسط مجتمع ذوب آهن پاسارگاد عرضه شد.

همچنین صبحِ امروز ۲ میلیون و ۹۵ هزار و ۵۰۰ تن سنگ آهن شامل سنگ آهن دانه‌بندی، سنگ آهن کلوخه، کنسانتره سنگ آهن و گندله سنگ آهن در تالار حراج باز و صنعتی بورس کالا قرار بود عرضه شود که در نهایت فقط ۴۳۰ هزار گندله سنگ آهن با قیمت پایه ۳۵ هزار و ۲۴۰ ریال عرضه شد که در مجموع ۸۰ درصد کاهش عرضه در محصولات سنگ آهن را نشان داد.

در تصویر زیر جزئیات عرضه صبح امروز و نتیجه معاملات را در پایان روز بورس کالا به همراه نوسانات و تغییرات قیمتی و حجم عرضه نسبت به آخرین عرضه در بورس کالا مشاهده می‌فرمایید.

حذف ناودانی از تابلوی معاملات بورس کالا

حذف ناودانی از تابلوی معاملات بورس کالا

پایان پیام/ ف

کد خبر 2532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =