کد خبر 2549
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان:

فولاد هرمزگان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

فولاد هرمزگان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان گفت: در یک هفته تیم را برای مسابقات آماده کردیم و پیروزی برابر غدیر ملایر نشان داد در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، فاطمه محمدخانی پس از پیروزی تیمش در هفته نخست لیگ برتر هندبال بانوان کشور، در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: نتیجه بازی قابل قبول بود و با توجه به اینکه ما در یک هفته تیم را برای مسابقات آماده کرده بودیم، بازیکنان اشکالاتی داشتند.

وی با بیان اینکه همچنین تمرینات کمی را در این مدت انجام داده بودیم ولی در کل نتیجه خوبی را بدست آوردیم، خاطرنشان کرد: غدیر ملایر تیمی جوان و بسیار با انگیزه بود و همچنین رتبه سوم لیگ برتر سال گذشته را بدست آورده بود و از این رو شاهد بازی خیلی خوبی بودیم.

محمدخانی با اشاره به اینکه با توجه به فشردگی مسابقات باید در طول هفته هم بر روی فعالیت های جسمانی هم هماهنگی تیمی کار کنیم، عنوان کرد: با توجه به نگاه مثبت باشگاه فولاد هرمزگان و حمایت خوبی که از ورزش بانوان صورت می گیرد به طور حتم می توانیم حرف های زیادی در این فصل از مسابقات داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های هندبال فولاد هرمزگان و غدیر ملایر در هفته اول رقابت‌‎های لیگ برتر هندبال بانوان کشور جمعه ۹ دی ماه در سالن فجر بندرعباس با نتیجه ۲۴ بر ۱۷ به سود تیم فولاد هرمزگان به پایان رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 2549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =