کد خبر 3267
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
۹۲/۵ درصد کاهش در عرضه امروز

در انتهای بازار بورس کالایی، معاملات امروز با ریزش ۹۲/۵ درصدی روبه رو شد و فقط ۹۸ هزار و ۷۰ تن محصول با حجم تقاضای ۱۸۴ هزار و ۳۵۶ تن خرید و فروش شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه بورس کالای ایران، امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱، روز پرعرضه‌ای برای محصولات فولادی به دلیل تعطیلی روز شنبه ۲۹ بهمن بود، طوری‌که قرار بود ۱ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۶۸۸ تن محصول شامل ۱ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۵۰۰ تن سنگ آهن، ۳۳ هزار و ۱۸۸ تن محصول فولادی و ۵۰ هزار تن آهن اسفنجی بر روی تابلوی معاملات بورس کالای ایران خرید و فروش شود اما در انتهای بازار، معاملات امروز با ریزش ۹۲/۵ درصدی روبه رو شد و فقط ۹۸ هزار و ۷۰ تن محصول با حجم تقاضای ۱۸۴ هزار و ۳۵۶ تن خرید و فروش شد.

در بین محصولات فولادی عرضه شده در بازار امروز تمامی محصولات شامل تیرآهن، میلگرد کلاف، ناودانی، ورق لوازم خانگی و خودرو به طور کامل مورد معامله قرار گرفتند اما میلگرد ساده صنعتی و شمش بلوم به ترتیب با ۷۳/۴ و ۴۳/۸ درصد کاهش در عرضه مواجه شدند. 

در میان محصولات سنگ آهنی عرضه شده در بازار امروز کنسانتره، سنگ آهن دانه‌بندی و سنگ آهن کلوخه به علت نبود تقاضا حذف شدند و گندله سنگ آهن نیز با ۹۳/۲ درصد ریزش در عرضه به مقدار ۲۵ هزار تن معامله شد.

همچنین آهن اسفنجی نیز در عرضه‌های امروز که بیشترین مقدار عرضه را از آذر ماه امسال تا کنون داشته با تقاضای بیش از ۲ برابری به طور کامل مچ شد این درحالی است که مشابه هفته قبل از عرضه آهن اسفنجی بریکت خبری نیست.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات فولادی، سنگ آهن و آهن اسفنجی روز یکشنبه و نتیجه پایان معاملات را نشان می‌دهد:

۹۲/۵ درصد کاهش در عرضه امروز

۹۲/۵ درصد کاهش در عرضه امروز

پایان پیام/ ف

کد خبر 3267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =