کد خبر 3326
۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

مچ کامل محصولات فولادی در بازار امروز

مچ کامل محصولات فولادی در بازار امروز

در پایان معاملات امروز بورس کالا، تمامی ۱۴۲ هزار تن کالای عرضه شده با تقاضای بالایی به مقدار ۲۲۹ هزار و ۳۵۰ تن به طور کامل به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز دوم اسفند ۱۴۰۱، قرار بود ۱۴۲ هزار تن محصول فولادی شامل شمش بلوم، ورق قلع اندود، ورق گالوانیزه G، ورق سرد B و آهن اسفنجی عرضه شود که در پایان معاملات، تمامی ۱۴۲ هزار تن با تقاضای بالایی به مقدار ۲۲۹ هزار و ۳۵۰ تن به طور کامل به فروش رفت.

گفتنی است علیرغم باطل شدن معاملات آهن اسفنجی دو روز گذشته، امروز تقریباً با همان قیمت معاملات بورس به پایان رسید. در بازار امروز نیز بعد از سه هفته وقفه در عرضه آهن اسفنجی بریکت، توسط صبا فولاد خلیج فارس ۱۰ هزار تن از این محصول عرضه و با تقاضای ۱۸ هزار تنی به مبلغ ۱۰۷ هزار و ۸۸۳ ریال مورد معامله قرار گرفت. 

قیمت معامله شده برای بعضی از سفارشات، بالای ۱۴۰ هزار ریال قیمت خورد و فقط دو مورد از سفارشات بخاطر تاریخ تحویل روی قیمت ۱۰۵ هزار ریال معامله شد.
با این تفاسیر اگر قیمت میانگین در نظر گرفته شود برای معاملات آهن اسفنجی با توجه به افزایش قیمت پایه حدود ۲۰ هزار ریال نسبت به قیمت پایه افزایش رقم خورد.

عرضه ورق قلع اندود نسبت به هفته قبل تغییری در مقدار و قیمت نداشته و توسط صنایع فولاد توان آور آسیا برای تاریخ تحویل خرداد ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است.

در این میان ۴۵ هزار تن شمش بلوم که توسط فولاد خوزستان برای تاریخ تحویل ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ عرضه شده بود با تقاضای ۶۳ هزار ۳۰۰ تنی به مبلغ ۱۷۸ هزار و ۷۶۵ تن به فورش رفت.

گفتنی است نوع قرارداد تمام عرضه‌های امروز به صورت سلف است.

تصویر زیر جزئیات نتیجه معاملات محصولات فولادی امروز را نشان می‌دهد:

مچ کامل محصولات فولادی در بازار امروز

پایان پیام/ ف

کد خبر 3326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =