کد خبر 3455
۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

بودجه ۷۴۰ میلیارد تومانی فولاد صحت دارد؟

بودجه ۷۴۰ میلیارد تومانی فولاد صحت دارد؟

نماینده باشگاه فولاد می‌گوید صحبت‌ها در خصوص هزینه کرد ۷۴۰میلیارد تومانی این باشگاه در فصل بیست و دوم فوتبال، شایعه است.

به گزارش پایگاه آهن‌نیوز،به نقل از ایسنا،سیداحمدپورهاشمی امروز ۹ اسفندماه در جلسه شورای ورزش خوزستان که با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: باشگاه فولاد در حال حاضر یکی از باشگاه‌هایی است که دارای مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون آسیا بوده و صاحب یک آکادمی بسیار خوب است و در حال حاضر در رده‌های سنی پایه در لیگ‌های کشوری و استانی فعالیت دارد.

 در باشگاه فولاد دارای مدرسه حرفه‌ای فوتبال نیز هستیم که ۴۵۰ بازیکن در رده سنی زیر ۱۳ سال در حال آموزش هستند. ضمن اینکه یکی از اهدافی که باشگاه فولاد دنبال می‌کند کشف استعدادها و پرورش آن‌ها جهت استفاده در تیم بزرگسالان باشگاه است. همچنین تمام تیم‌های تیم رده پایه باشگاه صد در صد بومی شده‌اند و از تمام پتانسیل موجود در استان استفاده می‌کنیم.

نماینده باشگاه فولاد در واکنش به سؤال استاندار خوزستان مبنی بر اینکه گفته می‌شود فولاد این فصل ۷۴۰ میلیارد تومان در لیگ برتر هزینه کرده است و آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: خیر ۷۴۰ میلیارد تومان هزینه نکرده‌ایم و شایعه است.

وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگر استاندار که چرا اکنون فولاد در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد؟ عنوان کرد: در نیم‌فصل اول یک سری مشکلات در تیم به وجود آمد که تیم وارد حاشیه شد و این به خاطر برخوردهایی بود که بین کادر فنی و برخی بازیکنان ایجاد شد و همین باعث شد که بازیکنان خیلی خوب بازی نکنند و نتیجه مناسبی کسب نشد.

پورهاشمی همچنین در واکنش به این صحبت استاندار که چرا شرایط مدیریت نشد، ادامه داد: به هر حال لیگ شروع شده بود و دیگر نمی‌توانستیم بازیکنان را جابه جا کنیم و باید منتظر می‌ماندیم تا نقل و انتقالات زمستانه برسد و در آن مقطع نظر سرمربی وقت نیز مهم بود. البته در ادامه، وضعیت بهتر شد.

انتهای پیام/

کد خبر 3455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =