کد خبر 3760
۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

۳۱۰ هزار تن محصول فولادی روی تابلوی معاملات امروز

۳۱۰ هزار تن محصول فولادی روی تابلوی معاملات امروز

امروز سه‌شنبه هشتم فروردین ۱۴۰۲ قرار است ۳۱۰ هزار تن محصول شامل کنسانتره سنگ آهن و آهن اسفنجی بریکت به ترتیب در تالار حراج باز و صنعتی عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز سه‌شنبه هشتم فروردین ۱۴۰۲ قرار است ۳۱۰ هزار تن محصول شامل کنسانتره سنگ آهن و آهن اسفنجی بریکت به ترتیب در تالار حراج باز و صنعتی عرضه شود.

محصول کنسانتره سنگ آهن به مقدار ۳۰۰ هزار تن عرضه شده و مبلغ پایه ۳۰ هزار و ۹۷۲ ریال به ازای هرکیلوگرم تعیین شده است که نسبت به آخرین عرضه در ۱۴۰۱، به مقدار ۶۴ درصد کاهش در عرضه و ۱/۴ درصد نیز کاهش در قیمت دارد.

آهن اسفنجی بریکت نیز طبق روال دفعات عرضه شده در چندین ماه اخیر با مقدار ثابت ۱۰ هزار تن توسط صبا فولاد خلیج فارس برای تاریخ تحویل ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ عرضه شده که نسبت به آخرین عرضه سال ۱۴۰۱ تغییر محسوسی در قیمت ندارد.

گفتنی است در روزهای آخر سال ۱۴۰۱ شرکت صبا فولاد خلیج فارس برای نخستین بار ۳۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت را راهی تالار صادراتی بورس کالا کرد. این عرضه به صورت عمده روز ۲۲ اسفند انجام شد.
این شرکت هر کیلوگرم آهن اسفنجی بریکت را به قیمت پایه ۱۵ هزار و ۲۶۰ تومان روی تابلو کیش برد. این میزان عرضه به مقدار ۳۰ هزار تن نیز تقاضا داشته و در انتهای معاملات به طور کامل فروش رفت.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =