کد خبر 3766
۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

آهن‌نیوز از بازار آهن گزارش می‌دهد:

ادامه روند ثبات در قیمت میلگرد

ادامه روند ثبات در قیمت میلگرد

بازار روز گذشته در عمده بخش‌ها کاملا آرام بود و کمترین تحرکات را در قیمت روز آهن‌آلات شاهد بودیم، به طوری که غالب مبادی فروش تغییر قیمت نداشتند، امروز نیز این ثبات قیمتی در بازار ادامه داشته و اکثر شرکت‌ها محصولات تولیدی خود را بدون تغییر قیمت اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، بازار روز گذشته در عمده بخش‌ها کاملا آرام بود و کمترین تحرکات را در قیمت روز آهن‌آلات شاهد بودیم، به طوری که غالب مبادی فروش تغییر قیمت نداشتند و تنها نوسانات پراکنده‌ای در تعدادی از شرکت‌ها مشهود بود، امروز نیز این ثبات قیمتی در بازار ادامه داشته و اکثر شرکت‌ها محصولات تولیدی خود را بدون تغییر قیمت اعلام کردند.

بازار ارز نوسان کمتری داشت و دلار با کمی اصلاح قیمت در همان کانال ۵۱ هزار تومان توقف داشت به طوری که در بازار آزاد حدود ۵۱ هزار و ۲۵۰ تومان مبادله ‌شد.

در بین مقاطع فولادی این روزها بازار حالت نیمه تعطیل داشته و فقط قیمت میلگرد از سمت برخی شرکت‌های تولیدکننده اعلام می‌شود که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

میلگرد ۸ آذر فولاد امین به مبلغ ۲۶ هزار تومان و باقی انواع میلگرد اعلامی از این شرکت با مبلغ میانگین ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شد.

در این میان میلگرد ۱۰ نیشابور به مبلغ ۳۰ هزار تومان و انواع میلگرد ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲، ۲۵، ۲۸ و ۳۲ به مبلغ ۲۸ هزار تومان ثبت سفارش شد.

همچنین میلگرد ۱۰ و ۱۲ ذوب آهن اردبیل به مبلغ ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد.

شرکت هشترود نیز میلگرد ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۲ به مبلغ ۲۷ هزار تومان اعلام کرد.

گفتنی است کاهش نرخ پایه محصولات فولادی فولادسازان بزرگ کشور فردا چهارشنبه با توجه به افت میانگین موزون شمش فولاد اعلام شد. محصول میلگرد با ۲۰ میلیون و ۷۲۶ هزار تومان به ازای هر تن و محصول تیرآهن به قیمت ۲۱ میلیون و ۲۸۶ هزار تومان به ازای هر تن تعیین شده است.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =