کد خبر 3772
۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

کاهش قیمت مقاطع فولادی در اولین هفته عرضه ۱۴۰۲

کاهش قیمت مقاطع فولادی در اولین هفته عرضه ۱۴۰۲

در عرضه‌های امروز مقاطع فولادی در بورس کالای ایران تمامی محصولات کاهش قیمت بین ۰/۲ تا ۷/۳ درصدی را داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز نهم فروردین ۱۴۰۲، قرار است ۱۱۴ هزار و ۴۲۹ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی، ورق گالوانیزه G، ورق گرم و ورق رنگی عرضه شود. این مقدار عرضه نسبت به آخرین عرضه سال ۱۴۰۱، ۳۱ درصد کاهش داشته است.

گفتنی است کاهش نرخ پایه محصولات فولادی فولادسازان بزرگ کشور امروز چهارشنبه با توجه به افت میانگین موزون شمش فولاد اعلام شد. محصول میلگرد با ۲۰ میلیون و ۷۲۶ هزار تومان به ازای هر تن و محصول تیرآهن به قیمت ۲۱ میلیون و ۲۸۶ هزار تومان به ازای هر تن تعیین شده است.

در بین محصولات عرضه شده، تیرآهن به مقدار ۹ هزار و ۱۶۹ تن به مبلغ پایه ۲۱۲ هزار و ۸۶۱ ریال، میلگرد به مقدار ۹۰ هزار و ۵۱۲ تن و با قیمت پایه ۲۰۶ هزار و ۱۴۹ ریال، نبشی به مقدار ۴ هزار و ۷۲۹ تن و مبلغ پایه ۲۳۱ هزار و ۸۱۹ ریال، ناودانی به مقدار ۸۱۹ تن و به قیمت ۲۴۲ هزار و ۲۲۶ ریال عرضه شده است.

همچنین انواع ورق گرم به مقدار ۵ هزار و ۲۰۰ تن و قیمت پایه ۲۸۵ هزار ریال، ورق رنگی به مقدار هزار تن و قیمت ۴۸۰ هزار و ۵۴۴ ریال و ورق گالوانیزه G به مقدار ۳ هزار تن و مبلغ ۴۱۰ هزار و ۵۴۴ ریال عرضه شده است.

گفتنی است در عرضه‌های امروز مقاطع فولادی تمامی محصولات کاهش قیمت بین ۰/۲ تا ۷/۳ درصد به ترتیب مربوط به ناودانی و نبشی را داشتند.

همچنین به غیر از تیرآهن و ناودانی که افزایش عرضه جزئی داشتند باقی محصولات با کاهش در عرضه مواجه شدند.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =