کد خبر 3785
۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

افزایش قیمت تیرآهن و میلگرد در عرضه‌های امروز

افزایش قیمت تیرآهن و میلگرد در عرضه‌های امروز

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز قرار است ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۵۷۵ تن محصول در تالار صنعتی و حراج باز شامل ۶۷ هزار و ۵۷۵ تن محصول فولادی، ۱۳۴ هزار تن آهن اسفنجی و ۲ میلیون و ۸۸ هزار تن سنگ آهن عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز چهاردهم فروردین ۱۴۰۲، قرار است ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۵۷۵ تن محصول در تالار صنعتی و حراج باز شامل ۶۷ هزار و ۵۷۵ تن محصول فولادی، ۱۳۴ هزار تن آهن اسفنجی و ۲ میلیون و ۸۸ هزار تن سنگ آهن عرضه شود. این مقدار عرضه نسبت به هفته قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است.

محصولات فولادی عرضه شده شامل تیرآهن، سبد میلگرد ساده صنعتی، میلگرد کلاف، شمش بلوم و ورق گالوانیزه G است این در حالی است که تیرآهن، میلگرد کلاف و ورق گالوانیزه G حدود ۶۳ درصد کاهش در مقدار عرضه نسبت به هفته گذشته داشته  و سبد میلگرد ساده صنعتی و شمش بلوم بدون تغییر بود. در این میان تیرآهن و میلگرد کلاف به ترتیب نزدیک ۱۰ و ۴ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته دارد.

محصولات سنگ آهن عرضه شده شامل سنگ آهن دانه‌بندی، گندله سنگ آهن، سنگ آهن کلوخه و کنسانتره سنگ آهن است که محصولات سنگ آهن دانه بندی و کلوخه هفته قبل عرضه نشده بود و دو محصول دیگر کاهش مقدار عرضه دارند.

در این میان ۱۳۴ هزار تن آهن اسفنجی نیز به مبلغ پایه ۱۰۱ هزار و ۳۱ ریال عرضه شده که نسبت به هفته قبل ۲۳ درصد افزایش در عرضه و ۱/۶ درصد کاهش در قیمت پایه دارد.

تصویر زیر جزئیات اطلاعیه عرضه امروز را نشان می‌دهد.

افزایش قیمت تیرآهن و میلگرد در عرضه‌های امروز

انتهای پیام/

کد خبر 3785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    0 0
    قیمت ها کاهشی بوده خواهشاً ننویسید افزایشی .
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    خراب شود بورس