کد خبر 3818
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

روز پر معامله ورق‌های فولاد مبارکه در بورس کالا

روز پر معامله ورق‌های فولاد مبارکه در بورس کالا

معاملات امروز بورس کالا در بخش مقاطع فولادی با استقبال خوبی روبه‌رو شده و حدود ۹۴ درصد عرضه‌های امروز به مقدار ۵۲۵ هزار و ۱۰ تن به طور کامل خرید و فروش شد، این مقدار عرضه با ۵۵۶ هزار و ۸۵۵ تن تقاضا همراه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۲، قرار بود ۵۶۳ هزار و ۸۳۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز شامل شمش بلوم، تختال C، .ورق گالوانیزه G، ورق قلع اندود، ورق رنگی، ورق گرم HR و ورق سرد عرضه شود که معاملات امروز با استقبال خوبی روبه‌رو شده و حدود ۹۴ درصد عرضه‌های امروز به مقدار ۵۲۵ هزار و ۱۰ تن به طور کامل خرید و فروش شد. این مقدار عرضه با ۵۵۶ هزار و ۸۵۵ تن تقاضا همراه بود.

گفتنی است محصولات ورق قلع اندود، ورق رنگی، ورق گرم HR و ورق سرد که اولین عرضه در سال ۱۴۰۲ در بورس کالا بود با تقاضای خوبی مواجه شده و به طور کامل طبق اطلاعیه عرضه و با همان قیمت پایه معامله شدند. فقط در این میان از ۳ شرکت عرضه کننده ورق گالوانیزه G دو شرکت فولاد مبین البرز و تاراز چهار محال حذف شده و فقط ۴ هزار و ۸۰۰ تن ورق گالوانیزه عرضه شده توسط شرکت فولاد مبارکه ۴۱۰ هزار و ۵۴۴ ریال بر روی تابلوی معاملات باقی ماند.

جزئیات تمامی محصولات عرضه شده امروز در اطلاعیه و همچنین نتیجه پایان معاملات را در تصویر زیر مشاهده می‌فرمایید.

روز پر معامله ورق‌های فولاد مبارکه در بورس کالا

روز پر معامله ورق‌های فولاد مبارکه در بورس کالا

انتهای خبر/ف

کد خبر 3818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =