کد خبر 3835
۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

قیمت طلا و ارز ۱۶ فرودین ۱۴۰۲/ طلا، دلار را عقب زد

قیمت طلا و ارز ۱۶ فرودین ۱۴۰۲/ طلا، دلار را عقب زد

در آخرین تحولات بازارها، حباب سکه بهار آزادی با ثبت قیمت ۴۱ میلیون و ۵۳۰ هزار ریال، افزایش ۱۹.۹۶ درصدی نسبت به روز گذشته را شاهد بود. 

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار مبادله‌ای معاملات خود را با نرخ ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان شروع کرد و به ۴۰ هزار و ۲۰۰ (چهل هزار و دویست) تومان رسید. در بازار آزاد نیز قیمت دلار تا ساعت ۱۳:۲۵ با ۳,۲۴۰ (۰.۶۴%)% افزایش، ۵۱۱,۰۴۰ ریال اعلام شده است. 

روز جاری برای دلار با ۲۳۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته با رقم ۵۰۸ هزار و ۳۰ ریال آغاز شد و طی معاملات امروز، ۵۱۱ هزار و ۱۰۰ ریال بیشترین مقدار و ۵۰۵ هزار و ۳۲۰ ریال نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۲ روز پیش تا ۲,۵۴۷,۴۰۰ (دو میلیون و پانصد و چهل و هفت هزار و چهارصد ) تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۶۹ درصدی به ۲,۵۲۹,۸۰۰ (دو میلیون و پانصد و بیست و نه هزار و هشتصد ) تومان رسید.

در آخرین تحولات بازارها، لحظاتی پیش حباب سکه بهار آزادی با ثبت قیمت ۴۱ میلیون و ۵۳۰ هزار ریال، افزایش ۱۹.۹۶ درصدی نسبت به روز گذشته را شاهد بود. قیمت فعلی حباب سکه بهار آزادی گویای افزایش ۸۶.۵۶ درصدی نسبت به ماه گذشته و افزایش ۱۸۹.۲ درصدی آن نسبت به سه ماه قبل می باشد.

شایان ذکر است که حباب سکه بهار آزادی در روزهای مشابه سال گذشته یعنی در تاریخ چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ با قیمت ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار ریال  داد و ستد شده بود که این نرخ با ۱,۸۴۰.۶۵ درصد افزایش، در روز جاری به رقم ۴۱ میلیون و ۵۳۰ هزار ریال رسیده است.

قیمت سکه بهار آزادی که روز گذشته کاهش بیش از دو میلیون تومانی داشت، ‌امروز ۱۸۰ هزار تومان ارزان‌تر شد و به قیمت ۲۷ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان رسید.

نیم سکه بدون تغییر و با همان قیمت روز گذشته معامله شد. این قطعه از سکه با قیمت ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مبادله شد. ربع سکه ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و به قیمت ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

امروز قیمت سکه گرمی کاهش ۲۰۰ هزار تومانی داشت. این قطعه از سکه با قیمت ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

کد خبر 3835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =