کد خبر 3841
۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

بیشترین رکورد عرضه آهن اسفنجی روز شنبه در تالار صنعتی

بیشترین رکورد عرضه آهن اسفنجی روز شنبه در تالار صنعتی

روز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ قرار است ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۵۲۵ تن محصول در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالای ایران شامل ۱۹۰ هزار و ۲۵ تن محصول فولادی، ۲ میلیون ۸۵ هزار و ۵۰۰ تن سنگ آهن و ۱۵۵ هزار تن آهن اسفنجی عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، روز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ قرار است ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۵۲۵ تن محصول در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالای ایران شامل ۱۹۰ هزار و ۲۵ تن محصول فولادی، ۲ میلیون ۸۵ هزار و ۵۰۰ تن سنگ آهن و ۱۵۵ هزار تن آهن اسفنجی عرضه شود. این مقدار عرضه نسبت به هفته قبل حدود ۶ درصد افزایش داشته است.

لازم به ذکر است محصولات فولادی موجود در لیست عرضه شنبه شامل تیرآهن، میلگرد ساده صنعتی، میلگرد کلاف، شمش بلوم، ورق سرد خودرو و لوازم خانگی و ورق گرم خودرو می‌باشد، ورق‌های عرضه شده اولین عرضه در شروع سال جدید هستند. گفتنی است طبق ابلاغیه بورس کالا که قرار بود درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید میلگرد و تیرآهن به ۳۰ درصد افزایش یابد برای تیرآهن رعایت شده اما برای میلگرد همان ۱۰ درصد سابق منظور شده است.

همچنین قرار است ۱۵۵ هزار تن محصول آهن اسفنجی به قیمت پایه ۱۰۴ هزار و ۷۷ ریال عرضه شود که این مقدار نسبت به هفته قبل ۱۵/۶ درصد افزایش در عرضه و ۳ درصد افزایش در قیمت را نشان می‌دهد. این مقدار عرضه این محصول رکورد بیشترین عرضه را در چند ماه اخیر دارد. تصویر زیر جزئیات شرکت‌های عرضه‌کننده، حجم عرضه، قیمت پایه نوع قرارداد و تسویه و تاریخ تحویل این محصول را نشان می‌دهد.

بیشترین رکورد عرضه آهن اسفنجی روز شنبه در تالار صنعتی

تصویر زیر جزئیات مقادیر عرضه و قیمت پایه محصولات روز شنبه عرضه شده در بورس کالا را نشان می‌دهد.

بیشترین رکورد عرضه آهن اسفنجی روز شنبه در تالار صنعتی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =