کد خبر 3891
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

ادامه روند کاهشی قیمت میلگرد و تیرآهن

ادامه روند کاهشی قیمت میلگرد و تیرآهن

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، امروز ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ قرار است ۱۵۴ هزار و ۸۶۸ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی، ورق گالوانیزه G، ورق گرم و قلع اندود در تالار صنعتی عرضه شود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، امروز ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ قرار است ۱۵۴ هزار و ۸۶۸ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی، ورق گالوانیزه G، ورق گرم و قلع اندود در تالار صنعتی عرضه شود. 

گفتنی است در عرضه‌های امروز درصد پیش پرداخت سفارش خرید طبق ابلاغیه بورس کالا در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ برای تیرآهن و میلگرد ۳۰ درصد مبلغ منظور شده و برای مابقی اقلام ۱۰ درصد است.

برای ۶ هزار و ۳۰۰ تن تیرآهن عرضه شده قیمت پایه در بازار امروز ۲۰۳ هزار و ۴۷۳ ریال تعیین شده که ۷/۴ درصد کاهش نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد. تصویر زیر جزئیات عرضه این محصول را نشان می‌دهد.

ادامه روند کاهشی قیمت میلگرد و تیرآهن

همچنین در بازار امروز نرخ پایه میانگین برای میلگرد نیز ۱۹۷ هزار و ۵۸ ریال تعیین شده که کم‌ترین نرخ  ۱۸۵ هزار و بیشترین ۱۹۸ هزار و ۱۱۸ ریال است. 

برای نبشی قیمت پایه تعیین شده ۲۳۲ هزار و ۸۲۱ ریال و برای نادوانی هم ۲۴۴ هزار و ۱۰۳ ریال تعیین شده که تغییر قیمتی محسوسی نسبت به هفته گذشته ندارد. تصویر زیر جزئیات عرضه نبشی را نشان می‌دهد.

ادامه روند کاهشی قیمت میلگرد و تیرآهن

در بین ورق‌های فولادی عرضه شده در بازار امروز ورق گالوانیزه G افزایش چشمگیر در مقدار عرضه داشته و ۲۲۸ درصد بالاتر از میزان عرضه هفته قبل بوده و به مقدار ۱۶ هزار و ۴۰۰ تن عرضه شده است. ورق قلع اندود نیز بدون تغییر مقدار عرضه و قیمت پایه مشابه هفته قبل عرضه شده است. تصویر زیر جزئیات عرضه‌کننده‌ها حجم، قیمت پایه، نوع قرارداد و تسویه و تاریخ تحویل این محصولات را نشان می‌دهد.

ادامه روند کاهشی قیمت میلگرد و تیرآهن

در تصویر زیر نیز جزئیات عرضه‌های امروز را به همراه قیمت پایه و نوسان آن‌ها نسبت به هفته قبل مشاهده می‌فرمائید.

ادامه روند کاهشی قیمت میلگرد و تیرآهن

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =