کد خبر 3929
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

مدیرعامل سایپا: فقط دو خودروساز کد بورسی برای خرید فولاد دارند

مدیرعامل سایپا: فقط دو خودروساز کد بورسی برای خرید فولاد دارند

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه خودرو با عرضه‌های دیگر متفاوت است، توضیح داد: برای مثال در مورد فولاد، فقط دو خودروساز فولاد را می‌خرند و هر دو کد بورسی دارند.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از ایسنا؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن توضیحاتی در مورد عرضه خودرو در بورس کالا به واردات چانگان اشاره کرد و گفت: فکر نکنم ما بتوانیم این خودرو را بیشتر از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بفروشیم، بنابراین نوش جان کسی که در سامانه ثبت نام کرده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه خودرو با عرضه‌های دیگر متفاوت است، توضیح داد: برای مثال در مورد فولاد، فقط دو خودروساز فولاد را می‌خرند و هر دو کد بورسی دارند. یا در مورد محصولات پتروشیمی، مردم که به این محصولات نیاز ندارند. کارخانه‌ها نیاز به پتروشیمی دارند که همگی کد بورسی دارند. بورس برای کشف قیمت مناسب است. شورای رقابت و سازمان حمایت دو معیار را برای تعیین قیمت محصولات در نظر گرفته بودند، یک صورت‌های مالی و مورد دوم در نظر گرفتن سه خودروی مشابه خارجی بود، امیدواریم یک آیتم هم تحت عنوان قیمت عرضه در بورس در نظر بگیرند و این شاید روی قیمت‌گذاری بازار تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 3929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =