کد خبر 3934
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

نرخ طلا و ارز ۲۸ فرودین ۱۴۰۲/ رشد ۳ درصدی دلار و طلا

نرخ طلا و ارز ۲۸ فرودین ۱۴۰۲/ رشد ۳ درصدی دلار و طلا

در بازار امروز قیمت دلار تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۲/۲ درصد افزایش، به قیمت ۵۱ هزار و ۶۳۲ تومان اعلام شده است، طلا نیز رشد ۲/۹ درصدی به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ قیمت دلار تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۲/۲ درصد افزایش، به قیمت ۵۱ هزار و ۶۳۲ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با هزار و ۷۴۴ تومان افزایش نسبت به روز گذشته و با نرخ ۵۱ هزار و ۲۵۰ تومان در بازار رسمی آغاز شد و طی معاملات روز، ۵۱ هزار و ۶۶۰ تومان بیشترین مقدار و ۵۱ هزار و ۱۳۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز دلار مبادله‌ای امروز با افزایش ۰.۲۷ درصدی، از ۴۱ هزار و ۹۱۱ تومان به ۴۲ هزار و ۲۷ تومان رسید و نرخ حواله دلار نیز ۳۸ هزار و ۲۰۶ تومان اعلام شد.
همچنین در این بازار نرخ حواله یورو ۴۲ هزار و ۱۰ تومان و نرخ حواله درهم ۱۰ هزار و ۴۰۳ تومان گزارش شده است.

روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، به‌طوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۲ روز پیش تا ۲ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان رسیده بود، امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با ۱۷ آوریل ۲۰۲۳ با رشد ۲/۹ درصدی به ۲ میلیون و ۵۸۷ هزار تومان رسید.

سکه امامی نیز روز قبل به مبلغ ۳۱ میلیون و ۲۹۱ هزار تومان معامله می‌شد که امروز با افزایش ۳۹۱ هزار تومانی به قیمت ۳۱ میلیون و ۶۸۲ هزار تومان در حال معامله است.

سکه تمام‌ بهار آزادی که امروز با مبلغ ۲۸ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان فروخته شد، در مقایسه با ظهر دیروز ۷۹۱ هزار تومان بیشتر به‌فروش رسید.

تصویر زیر نرخ طلا و ارز را تا ساعت ۱۲ ظهر امروز نشان می‌دهد.

نرخ طلا و ارز ۲۸ فرودین ۱۴۰۲/ رشد ۳ درصدی دلار و طلا

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =