کد خبر 3941
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

افت شاخص فلزات اساسی بر خلاف روند مثبت بازار

افت شاخص فلزات اساسی بر خلاف روند مثبت بازار

خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای چهارمین روز کاری باعث شد شاخص کل بورس امروز با ۱۴ هزار و ۲۱۹ واحد افزایش معادل ۶۲ صدم درصد نسبت به روز کاری گذشته تا رقم دو میلیون و ۲۸۹ هزار واحد افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای چهارمین روز کاری متوالی مثبت شده و باعث شد شاخص کل بورس امروز با ۱۴ هزار و ۲۱۹ واحد افزایش معادل ۶۲ صدم درصد نسبت به روز کاری گذشته تا رقم دو میلیون و ۲۸۹ هزار واحد افزایش یابد.

در همین حال شاخص کل هم‌وزن نیز همسو با شاخص کل رفتار کرد و با افزایش ۱.۳ درصدی به سطح ۷۴۰ هزار و ۶۵۹ واحدی رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران، حجم معاملات امروز را ۲۶ میلیارد و ۸۹۰ میلیون و ارزش معاملات را ۱۶ هزار و چهار میلیارد تومان نشان می‌دهد.

تداوم افزایش نماگر بورس در سومین روز هفته در شرایطی است که نمادهای شملی، وغدیر، شبندر، وبملت و حکشتی، بیشترین تاثیر مثبت را در این افزایش داشتند، طوریکه نماد شملی (شرکت ملی شیمی کشاورز) با ۱۲۵ میلیارد تومان بیشترین ورود پول را داشت. 

تعداد نمادهای مثبت امروز بازار، ۵۱۱ (۶۹ درصد) نماد و تعداد نمادهای منفی ۲۳۰ (۳۱ درصد) ثبت شد.

اما شاخص فلزات اساسی امروز نیز مشابه روز گذشته کاهشی بوده و با افت ۷۹۳٫۴ واحد رقم یک میلیون و ۶۴۹ هزار و ۷۷۲ واحد را ثبت کرد. تصویر زیر جزئیات معاملات این بخش را نشان می‌دهد.

افت شاخص فلزات اساسی بر خلاف روند مثبت بازار

کد خبر 3941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =