کد خبر 3961
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

نرخ طلا و ارز ۳۰ فروردین ۱۴۰۲/ رشد بازار طلا و ارز

نرخ طلا و ارز ۳۰ فروردین ۱۴۰۲/ رشد بازار طلا و ارز

قیمت دلار در بازار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۱,۷۴۰ (۰.۳۴%)% افزایش، و به مبلغ ۵۱ هزار و ۳۴۰ تومان اعلام شده است و نیز هر گرم طلا ۱۸ عیار با رشد ۱.۰۴ درصدی به مبلغ ۲ میلیون و ۵۸۵ هزار تومان معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۱,۷۴۰ (۰.۳۴%)% افزایش، و به مبلغ ۵۱ هزار و ۳۴۰ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با ۹۶ تومان افزایش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۱ هزار و ۵۶۰ تومان آغاز شد و طی معاملات روز، ۵۱ هزار و ۹۶۰ تومان بیشترین مقدار و ۵۱ هزار و ۸۳۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به روز قبل، با ۶۰ تومان افزایش، ۴۲ هزار و ۶۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران نیز قیمت هر اسکناس دلار با افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار و ۲۸۷ تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۴۴۳ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو نیز نسبت به دیروز افزایش یافته و معادل ۴۶ هزار و ۳۳۵ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۲ هزار و ۱۲۳ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم با افزایش نسبت به دیروز ۱۱ هزار و ۵۱۴ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۶۷ تومان اعلام شده است.

روز گذشته قیمت طلا و سکه با روند کاهشی آغاز به کار کرد. روند رفت و برگشتی روزهای اخیر در بازار فلز زرد متعاقب نوسانات قیمت دلار رخ می‌دهد. معامله‌گران امیدوارند با پایان یافتن تعطیلات عید فطر بازارهای مالی از این حبس قیمت رها شود.

در این راستا در بازار طلا، امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار با رشد ۱.۰۴ درصدی به ۲ میلیون و ۵۸۵ هزار تومان و قیمت هر مثقال طلا ۱۸ عیار با رشد ۰.۹۹ درصدی به ۱۱ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان رسید.همچنین هر اونس طلا با کاهش ۰.۱۷ درصدی به مبلغ ۲ هزار و چهار دلار معامله شد.

در آخرین معامله روز گذشته قیمت سکه امامی با کاهش ۱۰۵ هزار تومانی به کار خود پایان داد. همین‌طور امروز نیز قیمت سکه امامی با کاهش ۰.۰۲ درصدی نسبت به روز قبل، ۳۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان معامله شد.

اما نیم سکه با افزایش ۰.۵۳ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه نیز با افزایش ۰.۲۵ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۱ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان معامله شد.

فعالان بازار طلا و ارز معتقدند سکه در روزهای آینده تنها در صورتی شانس رشد قیمت دارد که قیمت دلار در بازار آزاد به صورت معناداری افزایش یابد و به بالای مرز ۵۲ هزار تومانی صعود کند.

نرخ طلا و ارز ۳۰ فروردین ۱۴۰۲/ رشد بازار طلا و ارز

انتهای خبری/ ف

کد خبر 3961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =