کد خبر 4004
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

کاهش عرضه و افزایش قیمت شمش در بازار امروز

کاهش عرضه و افزایش قیمت شمش در بازار امروز

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار است ۲۶۹ هزار و ۸۵۹ تن محصول فولادی شامل شمش بلوم، تختال C، ورق گالوانیزه G، ورق قلع اندود، ورق سرد B، ورق رنگی، ورق گرم B و آهن اسفنجی بریکت در تالار صنعتی و حراج باز عرضه شود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار است ۲۶۹ هزار و ۸۵۹ تن محصول فولادی شامل شمش بلوم، تختال C، ورق گالوانیزه G، ورق قلع اندود، ورق سرد B، ورق رنگی، ورق گرم B و آهن اسفنجی بریکت در تالار صنعتی و حراج باز عرضه شود. 

در میان محصولات عرضه شده شمش بلوم با کاهش ۲۶/۲ درصدی نسبت به هفته گذشته به مقدار ۱۸۵ هزار و ۴۵۰ تن و نیز با افزایش قیمت ۴/۴ درصدی به مبلغ ۱۸۱ هزار و ۵۴ ریال عرضه شده است. 

محصول تختال C نیز با کاهش ۸۳/۳ درصدی میزان عرضه و ۶/۶ درصدی قیمت نسبت به هفته گذشته توسط فولاد خوزستان برای تاریخ تحویل ۱۹ خرداد سال جاری عرضه شده است.

در میان ورق‌های عرضه شده ورق‌های گالوانیزه G با کاهش قابل ملاحظه حجم عرضه و کاهش در قیمت همراه بوده اما ورق سرد B با افزایش بالا در حجم و افزایش ۲/۶ درصدی در نرخ پایه نسبت به هفته قبل همراه است.

اما بعد از حذف آهن اسفنجی بریکت بعد از عرضه آن در هشتم و ۲۰ فروردین سال جاری، امروز این محصول با افززایش ۳۰۰ درصدی حجم و ۱۹ درصدی قیمت نسبت به آخرین عرضه به مقدار ۴۰ هزار تن و مبلغ پایه ۱۳۳ هزار و ۵۵۵ ریال توسط صبا فولاد خلیج فارس برای تاریخ تحویل ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ عرضه شده است. 

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات امروز به همراه قیمت پایه و نوسان آنها نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

کاهش عرضه و افزایش قیمت شمش در بازار امروز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =