کد خبر 4013
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

نرخ طلا و ارز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲/ ریزنوسانات در طلا و ارز ادامه دارد

نرخ طلا و ارز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲/ ریزنوسانات در طلا و ارز ادامه دارد

نرخ دلار در بازار امروز پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۱۸۶ تومان معادل ۰.۳۶ درصد کاهش، به قیمت ۵۱ هزار و ۵۳۶ تومان اعلام شد اما در بازار طلا با رشد جزئی هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۴۲ درصدی داشته است. 

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز دوشنبه چهارم اردیبهشت، روز آغاز به کار بازارهای مالی در ماه جدید بود. قیمت طلا و سکه در فروردین‌ماه با ثبات نسبی همراه بود. بازار آرام بود و از موج‌های صعودی ماه‌های پایانی سال گذشته خبر نبود. اما بازیگران افزایشی بازار طلا و سکه امید به روند صعودی در اردیبهشت را دارند.

نرخ دلار در بازار امروز پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲تا ساعت ۱۲:۰۰ با با ۱۸۶ تومان معادل ۰.۳۶ درصد کاهش، به قیمت ۵۱ هزار و ۵۳۶ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با ۹۵ تومان افزایش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۱ هزار و ۸۴۱ تومان آغاز و طی معاملات روز، ۵۱ هزار و ۸۶۰ تومان، بیشترین مقدار و ۵۱ هزار و ۵۳۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

یورو در بازار آزاد، امروز به ۴۶ هزار و ۲۷۷ تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۲۹ درصدی داشته، اما پوند با کاهش ۰.۵۸ درصدی، از ۵۲ هزار و ۶۸ تومان به ۵۲ هزار و ۳۷ تومان رسید.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز با کاهش نسبت به روز کاری قبل، ۴۲ هزار و ۲۱ تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو نیز معادل ۴۶ هزار و ۳۳۴ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۲ هزار و ۱۲۲ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم  ۱۱ هزار و ۴۴۲ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۰۱ تومان اعلام شده است.

در بازار طلا و سکه، با افزایش قیمت طلا نسبت به دیروز هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز قیمت ۲ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۴۰۰ تومان معامله می‌شود که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۴۲ درصدی داشته است. همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۴ درصدی نسبت به روز قبل با نرخ ۱۱ میلیون و ۱۵۱ هزار تومان معامله شد.

سکه امامی روز گذشته با کاهش ۱۸۷ هزار تومانی به کار خود پایان داد و با قیمت ۳۱ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان معامله شد اما امروز قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۹ درصدی داشته است. نیم سکه، امروز با نرخ ۱۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان اعلام شد که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است. همچنین ربع سکه نیز بدون تغییر نسبت به روز قبل، ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

نرخ طلا و ارز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲/ ریزنوسانات در طلا و ارز ادامه دارد

کد خبر 4013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =