کد خبر 4022
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افزایش ۱۱ درصدی قیمت تیرآهن و میلگرد در بورس کالا

افزایش ۱۱ درصدی قیمت تیرآهن و میلگرد در بورس کالا

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار است ۲۳۹ هزار و ۳۱۷ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، شمش بلوم، ناودانی، نبشی، ورق گرم و ورق سرد B در تالار صنعتی عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار است ۲۳۹ هزار و ۳۱۷ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، شمش بلوم، ناودانی، نبشی، ورق گرم و ورق سرد B در تالار صنعتی عرضه شود. این مقدار عرضه نسبت به عرضه هفته قبل ۲۲/۳ درصد افزایش داشته است.

در میان محصولات عرضه شده، به دنبال ابطال معاملات برخی شرکت‌های عرضه‌کننده شمش بلوم که دیروز عرضه شده بود، امروز این محصول به حجم ۱۳۷ هزار تن با نرخ پایه ۱۸۱ هزار و ۲۴۹ ریال عرضه شده که تقریبا برابر با قیمت عرضه شده دیروز است.

همچنین به دنبال روند صعودی که از اواخر هفته قبل در رینگ صنعتی کلید خورده امروز نیز عرضه تیرآهن و میلگرد با افزایش نرخ تقریبا ۱۱/۵ درصدی همراه هستند، این در حالی است که حجم عرضه این محصولات نیز کاهش داشته است. همچنین درصد پیش پرداخت سفارش خرید برای این دو محصول علیرغم صدور ابلاغیه بازگشت به ۱۰ درصد در تاریخ ۲۹ فرودین، امروز به دنبال ابلاغیه دیروز بورس کالا مجدداً ۳۰ درصد اعمال شده است.

نبشی و ناودانی عرضه شده نیز امروز حدود ۳ درصد افزایش قیمت دارند اما ورق سرد B حدود ۳/۵ درصد کاهش قیمت نسبت به هفته قبل دارد.

همچنین امروز امروز در تالار صادراتی بورس کالا در کیش از کالاها و محصولات بالادست زنجیره فولاد، فقط گندله سنگ‌آهن به میزان ۱۰۰ هزارتن عرضه خواهد شد.

تصویر زیر جزئیات اطلاعات عرضه محصولات امروز را به همراه نرخ نوسان آنها نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

افزایش ۱۱ درصدی قیمت تیرآهن و میلگرد در بورس کالا

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =