کد خبر 4100
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

توسعه سبد محصول شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر

توسعه سبد محصول شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر

مدیر امور مهندسی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر گفت: شرکت توسعه آهن نقش موثری در صنعت فولاد کشور به حساب می آید، اگرچه این شرکت در حال حاضر تنها در تولید آهن اسفنجی فعالیت دارد، اما در نقشه راه استراتژی آن، آرمان تولید 6 میلیون تن آهن اسفنجی، 5 میلیون تن فولاد، 3 میلیون تن ورق و 1 میلیون و 500 هزار تن محصولات نهایی با ارزش افزوده بالا دیده می شود که از نگاه ویژه این شرکت به رویکرد توسعه سبد محصول حکایت دارد.

به گزارش آهن‌نیوز؛ مهندس رضا روح الامینی تاکید کرد: تردیدی نیست که فعالیت های توسعه محور و ارزشمند این شرکت در زنجیره فولاد، نقش بسزایی در ارتقای جایگاه این شرکت و تسهیل تحقق چشم انداز تعیین شده برای صنعت فولاد کشور در سال 1404 ایفا می کند.

روح الامینی با اشاره به اینکه شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر بزرگ ترین عرضه کننده آهن اسفنجی در کشور به حساب می آید، خاطرنشان کرد: رویکرد توسعه سبد محصول از اهداف استراتژیک بخش تحقیق و توسعه در شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر محسوب می شود؛ این شرکت گام های بلندی در پروژه احداث کارخانه مگامدول طوبی برداشته که با این اقدام ظرفیت تولید یک میلیون و 850 هزار تنی این کارخانه، به 3 میلیون و 500 هزار تنی فعلی آهن اسفنجی برسد. همچنین پروژه احداث کارخانه فولادسازی در صورت بهره برداری، ظرفیت تولیدی بالغ بر سه میلیون تن خواهد داشت.

مهندس روح الامینی گفت: پروژه فولادسازی با هدف تولید محصولاتی منحصر به فرد و استاندارد که در حال حاضر در کشور تولید نمی شوند در حال انجام است. این پروژه در نوع خود اقدام بسیار خلاقانه ای برای این شرکت محسوب می شود که کاهش واردات ورق های یاد شده، جلوگیری از خروج ارز از کشور، اشتغال زایی و حتی ارزآوری برای کشور را فراهم خواهد کرد. مدیر امور مهندسی شرکت توسعه با اشاره به انتخاب شرکت توسعه به عنوان شرکت برگزیده و پیشرو در توسعه فناوری در سال 1401 اذعان کرد: تولید محصولات با کیفیت، بخشی از اهداف استراتژیک و ارزش های شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر را تشکیل می دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 4100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =