کد خبر 4183
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

نرخ طلا و ارز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲/ عقب‌نشینی قیمت دلار و طلا

نرخ طلا و ارز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲/ عقب‌نشینی قیمت دلار و طلا

بازار ارز و طلا از دیروز فاز کاهشی را شروع کرده طوریکه امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ قیمت دلار در بازار تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۵۰۰ تومان معادل ۰.۹ درصد کاهش، با قیمت ۵۲ هزار و ۵۸۰ تومان اعلام شده است. قیمت طلا و سکه و نیز امروز کاهشی شده و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۲ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بازار ارز و طلا از دیروز فاز کاهشی را شروع کرده طوریکه امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ قیمت دلار در بازار تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۵۰۰ تومان معادل ۰.۹ درصد کاهش، با قیمت ۵۲ هزار و ۵۸۰ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با ۷۳۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۲ هزار و ۶۰۰ تومان آغاز و طی معاملات روز ۵۲ هزار و ۹۱۰ تومان بیشترین مقدار و ۵۲ هزار و ۴۸۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

همچنین در شروع معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲ هزار و ۳۰۶ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۴۶۰ تومان رسیده است.

این در حالی است که قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران ۴۷ هزار و ۳۸۲ تومان و نرخ حواله یورو نیز ۴۳ هزار و ۷۵ تومان است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۵۱۹ تومان ارزش گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۷۲ تومان است.

قیمت طلا و سکه و نیز امروز کاهشی است و هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، طوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۲ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۱.۹۴ درصدی به ۲ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

قیمت سکه امامی نیز امروز ۳۲ میلیون و ۷۲۱ هزار تومان ریال در حال معامله است که نسبت به دیروز ۸۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت. سکه بهار آزادی نیز ۲۹ میلیون و ۱۰۱ تومان معامله شد. بر اساس همین گزارش قیمت نیم سکه نیز به ۱۹ میلیون ۷۰ تومان، ربع سکه به ۱۲ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز به ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

بر اساس گزارش رویترز قیمت جهانی طلا امروز به ۲۰۱۷ دلار برای هر اونس رسید که نسبت به روز گذشته ۲۱ دلار کاهش قیمت داشت. قیمت هر اونس نقره نیز به ۲۵ دلار رسید.

نرخ طلا و ارز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲/ عقب‌نشینی قیمت دلار و طلا

کد خبر 4183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =