کد خبر 4210
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افزایش ۴ هزار و ۴۰۰ تومانی ورق قلع اندود

افزایش ۴ هزار و ۴۰۰ تومانی ورق قلع اندود

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا قرار است ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان محصول ورق فولادی شامل ورق کالوانیزه G، ورق سرد B، ورق قلع اندود و ورق رنگی در تالار صنعتی عرضه شود، این میزان عرضه نسبت به هفته قبل ۵۵/۲ درصد کاهش حجم دارد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا قرار است ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان محصول ورق فولادی شامل ورق کالوانیزه G، ورق سرد B، ورق قلع اندود و ورق رنگی در تالار صنعتی عرضه شود، این میزان عرضه نسبت به هفته قبل ۵۵/۲ درصد کاهش حجم دارد. 

در میان محصولات ورقی عرضه شده امروز دو هزار تن ورق قلع اندود عرضه شده توسط صنایع فولاد توان آور آسیا بیشترین افزایش قیمت را داشته و با ۹/۶ درصد افزایش به نرخ پایه ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان برای تاریخ تحویل ۱۹ مرداد سال جاری عرضه شده است. نوع تسویه این محصول به صورت ۱۰۰ درصد نقدی تعیین شده است.

ورق گالوانیزه عرضه شده در میان محصولات امروز نیز ۲/۶ درصد افزایش نرخ پایه داشته و به قیمت ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به ازای هر کیلو توسط سه شرکت تولیدی ارائه شده است. نوع تسویه این محصول نیز به صورت ۵۰ درصد نقد و ۱۵ درصد اعتباری است.

اما نوع تسویه برای محصولات ورق رنگی و ورق سرد B به صورت نقدی تعیین شده است. 

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات امروز را به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد:

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =