کد خبر 4318
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

آهن‌نیوز از بازار آهن گزارش می‌دهد:

ادامه روند افزایشی نرخ میلگرد

ادامه روند افزایشی نرخ میلگرد

گزارش‌ها از کف بازار آهن حاکی از ادامه روند افزایشی میلگرد در بازار بوده و بین ۵۰ تا ۵۰۰ تومان افزایش در هر کیلو در اکثر مبادی فروش اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بعد از چندین روز نوسان دلار در کانال ۵۲-۵۳ هزار تومان بالاخره امروز مقاومت آن شکسته و دلار در بازار امروز با ۱/۵ درصد کاهش، به نرخ ۵۱ هزار ۵۰۰ تومان در حال معامله است.

طی هفته گذشته بازار فولاد در اغلب روزها قرمز بوده و در روز قبل نیز روند کاهشی خود را حفظ کرده است؛ اما در این میان، قیمت میلگرد ساز مخالف خود را می‌نوازد و مجدداً به سمت گرانی می‌رود. با توجه به سکون و آرامش فعلی بازار دلار، این افزایش قیمت را تنها می‌توان به بازار داغ ساختمان‌سازی مرتبط دانست.

از طرف دیگر آنچه از نوسانات بازار آهن در روز گذشته برمی‌آید بازار آهن و فولاد با تحریک معاملات آهن اسفنجی در بورس کالا و گزارش‌هایی مبنی بر کمبود شمش فولاد با قیمت مناسب، بازار به افزایش قیمت تمایل داشت که این امر بیشتر در بازار میلگرد نمود پیدا کرد. طوریکه نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد در روز گذشته حدود ۱۰۰ الی ۱۰۰۰ تومان افزایش داشته، همین طور نرخ میلگرد ذوب آهن اصفهان در کارخانه و بنگاه نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۲۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش همراه بود.

 امروز نیز گزارش‌ها از کف بازار آهن حاکی از ادامه روند افزایشی میلگرد در بازار بوده و بین ۵۰ تا ۵۰۰ تومان افزایش در هر کیلو در اکثر مبادی فروش اعلام شده است، در عین حال تعداد کمی از شرکت‌ها از جمله میلگرد آریان فولاد و میلگرد ذوب آهن و نورد کرمان بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز هستند. در این میان نرخ اعلامی میلگرد ذوب‌آهن اصفهان به صورت بارگیری از انبار اصفهان ۵۰ تومان افزایش در برخی سایزها و ۵۰ تومان کاهش در بقیه سایزها نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته دارد که به شرح زیر است.

میلگرد سایز ۱۲        ⬅️           ۲۹۱۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۴        ⬅️           ۲۶۸۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۶        ⬅️           ۲۷۰۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۸        ⬅️           ۲۶۸۰۰   تومان
میلگرد سایز ۲۰        ⬅️           ۲۶۸۰۰   تومان   
میلگرد سایز ۲۲        ⬅️           ۲۶۸۰۰   تومان     
میلگرد سایز ۲۵        ⬅️           ۲۶۸۰۰   تومان
میلگرد سایز ۲۸        ⬅️           ۲۶۷۰۰   تومان    
میلگرد سایز ۳۲        ⬅️           ۲۶۷۰۰   تومان 

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =