کد خبر 4319
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

آهن‌نیوز از بازار آهن گزارش می‌دهد:

ثبات نسبی قیمت در بازار تیرآهن

ثبات نسبی قیمت در بازار تیرآهن

در بازار آهن نرخ تیرآهن اعلامی از سوی بنگاه‌ها بدون تغییر یا با نوسان افزایشی همراه بود. در این میان تیرآهن ذوب‌آهن اصفهان به صورت بارگیری از انبار اصفهان در بخش شاخه‌ای ۲۰ هزار تومان افزایش در سایز ۲۲ نسبت به آخرین نرخ اعلامی امروز به همراه داشته و باقی سایزها بدون تغییر بود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بازار دلار در هفته گذشته روزهای آرامی روبه کاهش را پشت سر گذاشته است و ادامه این روند کاهش امروز با ۱/۵ درصد ریز وارد کانال ۵۱ هزار ۳۰۰ تومان شده است.  بازار داخلی فولاد در حال حاضر ظاهرا بیش از همیشه دچار مشکلات چندنرخی شده اما کاهش نوسانات دلار، از تشنج بازار کاسته و نقش فاکتورهای دیگری مانند میزان عرضه و تقاضای محصولات فولادی را پررنگ‌تر می‌کند.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، شروع فصل بهار و اوج‌گیری پروژه‌های ساختمانی با افزایش قیمت محصولات فولادی، به‌ویژه میلگرد و تیرآهن همراه شده است. 

اما این افزایش قیمت در نرخ تیرآهن کمی متعادل تر شده طوری که قیمت تیرآهن که در روزهای گذشته جهت‌گیری‌های رو به افزایش پیدا کرده بود، در روز ۲۴ اردیبهشت کمترین تغییرات را به ثبت رساندو نرخ اعلامی آن در برخی از مبادی فروش کاهش ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی داشت و تعدادی از شرکت‌ها هم ثابت اعلام شد. ذوب آهن اصفهان هم قیمت این کالا را در کارخانه با ۱۵۰ الی ۴۰۰ تومان و در بنگاه ۲۰ الی ۱۷۰ هزار تومان کاهش به فروش رساند.

در بازار امروز نیز طبق اخبار رسیده از بازار آهن نرخ تیرآهن اعلامی از سوی بنگاه‌ها بدون تغییر یا با نوسان افزایشی همراه بود. در این میان تیرآهن ذوب‌آهن اصفهان به صورت بارگیری از انبار اصفهان در بخش شاخه‌ای ۲۰ هزار تومان افزایش در سایز ۲۲ نسبت به آخرین نرخ اعلامی امروز به همراه داشت و باقی قیمت‌ها بدون تغییر به شرح زیر است.

تیرآهن سایز ۱۴      ⬅️    ۴۹۷۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۱۶      ⬅️    ۶۱۵۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۱۸      ⬅️    ۶۹۲۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۲۰      ⬅️    ۸۷۵۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۲۲      ⬅️    ۹۳۴۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۲۴      ⬅️    ۱۰۸۵۰۰۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۳۰      ⬅️    ۱۵۵۵۰۰۰۰   تومان

تیرآهن نیمه سبک ذوبی شاخه‌ای سایز ۱۴    ⬅️   ۴۲۳۰۰۰۰  تومان

تیرآهن نیمه سبک ذوبی شاخه‌ای سایز ۱۶    ⬅️   ۵۲۳۰۰۰۰  تومان

در بخش کیلو فروشی این محصول نیز نرخ تیرآهن ذوب‌آهن اصفهان به صورت بارگیری از کارخانه بدون تغییر نرخ نسبت به آخرین قیمت اعلامی روز گذشته است که به شرح زیر است.

تیرآهن سایز ۱۴      ⬅️    ۳۲۱۵۰   تومان
تیرآهن سایز ۱۸      ⬅️    ۳۰۵۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۲      ⬅️    ۲۹۸۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۴      ⬅️    ۲۹۴۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۷      ⬅️    ۲۸۶۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۳۰      ⬅️    ۳۱۳۰۰   تومان

در این میان قیمت شمش فولادی نیز در بازار آزاد با ۴۰۰ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته همراه بوده و بین ۲۲ هزار و ۶۰ تومان تا ۲۳ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام نرخ شده است.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =