کد خبر 4345
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

کم رونقی بازار محصولات فولادی در رینگ صنعتی

کم رونقی بازار محصولات فولادی در رینگ صنعتی

در انتهای معاملات امروز محصولات فولادی در بورس کالا بیش از ۷۸ درصد محصولات به مقدار ۲۳۰ هزار و ۲۹۵ تن معامله شدند. گفتنی است این مقدار محصول معامله شده با استقبال چندانی مواجه نشد و فقط ۱۴۳ هزار و ۵۱۸ تن تقاضا برای آن در بازار موجود بود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار بود ۲۹۸ هزار و ۶۴۳ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی، تختال C، ورق گالوانیزه G و ورق گرم عرضه شود اما در انتهای معاملات فقط ۲۲/۸ درصد از این محصولات حذف شده و به عبارتی بیش از ۷۸ درصد محصولات به مقدار ۲۳۰ هزار و ۲۹۵ تن معامله شدند. گفتنی است این مقدار محصول معامله شده اما با استقبال چندانی مواجه نشد و فقط ۱۴۳ هزار و ۵۱۸ تن تقاضا برای آن در بازار موجود بود. 

قیمت تیرآهن عرضه شده در محصولات امروز با همان نرخ پایه ۲۳ هزار و ۱۵۵ تومان به ازای هر کیلو معامله شده و برای ۱۰ هزار و ۱۸۰ تن موجود در تابلو ۲۲ هزار و ۵۶۱ تن تقاضا موجود بود. بیشترین قیمت معامله شده امروز برای این محصول ۲۳ هزار و ۴۵۲ تومان و کمترین قیمت ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان است که نسبت به هفته گذشته نیم درصد افزایش داشته است.

محصولات میلگردی نیز امروز با همان قیمت پایه ۲۲ هزار و ۷۶۰ معامله شده و با ۳۰ دردص کاهش عرضه نسبت به اطلاعیه صبح به مقدار ۱۱۳ هزار و ۶۷۸ تن معامله شد. این مقدار عرضه تقاضای کمتر از عرضه به مقدار ۹۴ هزار و ۶۱۹ تن در بازار داشت. 

بیشترین ریزش عرضه در بازار امروز مربوط به محصول نبشی بود که با ۷۶/۸ درصد کاهش به مقدار ۳ هزار و ۴۳۷ تن و با تقاضای هزار و ۳۲۸ تنی به نرخ پایه ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد.

معامله ورق گالوانیزه G با همان به مقدار ۶ هزار و ۵۰۰ تن و به نرخ پایه ۴۱ هزار و ۹۴۶ تومان به ازای هر کیلو به طور کامل با تقاضای ۹ هزار و ۵۰۰ تنی معامله شد.

در این میان ورق گرم نیز با ۶۲/۹ درصد کاهش مقدار عرضه به میزان ۴ هزار تن با نرخ پایه ۲۷ هزار و ۶۹۰ تومان به ازای هر کیلو معامله شد.

تصویر زیر جزئیات عرضه امروز را به همراه نوسان میزان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل و پایان معاملات را نشان می‌دهد.

کم رونقی بازار محصولات فولادی در رینگ صنعتی

کم رونقی بازار محصولات فولادی در رینگ صنعتی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =