کد خبر 4368
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

ریزش ۳۶ هزار و ۴۲۶ تنی شاخص فلزات اساسی

ریزش ۳۶ هزار و ۴۲۶ تنی شاخص فلزات اساسی

هم‌راستا با افت ۲۳ هزار و ۳۲۴ واحدی شاخص کل، شاخص فلزات اساسی نیز امروز به مقدار ۳۶ هزار و ۴۲۶ واحد معادل ۲/۱۳ درصد ریزش کرده و در پله یک میلیون و ۶۷۰ هزار و ۹۱۲ واحدی ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه، ۳۰ اردیبهشت با ۲۳ هزار و ۳۲۴ واحد کاهش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار واحدی ایستاد.

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۴۹ هزار و ۹۵۱ میلیارد تومان رسید و ارزش معاملات خرد نیز با افزایش ۱۳ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۱۳ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان رسید. 

بانک ملت (وبملت) با ۶۷۸ واحد، فرآوری معدنی اپال کانی پارس (اپال) با ۴۵۴ واحد، پتروشیمی خراسان (خراسان) با ۴۰۸ واحد، زامیاد (خزامیا) با ۲۵۰ واحد، صنعت غذایی کوروش (غکورش) با ۲۴۳ واحد و بانک تجارت (وتجارت) با ۲۲۴ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با پنج هزار و ۱۹۵ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با یک هزار و ۶۲۳ واحد، نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با یک هزار و ۱۸۰ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با یک هزار و ۱۶۰ واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) با یک هزار و ۱۳۹ واحد و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۹۶۸ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

در معاملات امروز بازار سهام گروه خودرو بیشترین حجم معاملات را از آن خود کرد.

گروه محصولات انبوه سازی در معاملات امروز مورد توجه قرار گرفت و توانست رتبه دوم در حجم معاملات را از آن خود کند.

امروز همچنین شاهد عرضه اولیه "زفجر" بودیم.

گفتنی است در هفته گذشته شاخص کل بورس ۱.۹۶ درصد تقویت شد.

هم‌راستا با شاخص کل، شاخص فلزات اساسی نیز امروز به مقدار ۳۶ هزار و ۴۲۶ واحد معادل ۲/۱۳ درصد ریزش کرده و در پله یک میلیون و ۶۷۰ هزار و ۹۱۲ واحدی ایستاد.

ریزش ۳۶ هزار و ۴۲۶ تنی شاخص فلزات اساسی

کد خبر 4368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =