کد خبر 4453
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

رونق به رینگ صنعتی محصولات فولادی بازگشت

رونق به رینگ صنعتی محصولات فولادی بازگشت

در پایان معاملات امروز محصولات فولادی در بورس کالا با حذف ۲۶/۲ درصد از این کالاها ۱۴۴ هزار و ۶۴ تن محصول خرید و فروش شد که برای آن ۱۸۰ هزار و ۷۲۵ تن تقاضا وجود داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز سوم خرداد ۱۴۰۲ قرار بود ۱۹۵ هزار و ۶۶۲ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم عرضه شود اما در پایان معاملات با حذف ۲۶/۲ درصد از این کالاها ۱۴۴ هزار و ۶۴ تن محصول خرید و فروش شد که برای آن ۱۸۰ هزار و ۷۲۵ تن تقاضا وجود داشت.

برای ۱۵ هزار و ۶۵۷ تن تیرآهن معامله شده در عرضه‌های امروز ۳۳ هزار و ۸۵۲ تن تقاضا در بازار موجود بود که با نرخ پایه ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رفت این قیمت نسبت به هفته قبل ۲ درصد افزایش قیمت داشت.

حجم میلگرد عرضه شده در بازار امروز نیز ۱۱۵ هزار و ۸۰۸ تن است که با ۲۷/۳ درصد حذف حجم به نرخ پایه ۲۳ هزار و ۴۵ تومان مورد معامله قرار گرفت. این محصول نیز حدود ۱/۶ درصد افزایش نرخ نسبت به هفته گذشته دارد.

حجم ناودانی عرضه شده در میان محصولات امروز به مقدار ۲ هزار و ۷۸۰ تن با ۲ هزار و ۴۶۵ تن تقاضا روبه رو شده و بدون تغییرنرخ پایه به مبلغ پایه ۲۵ هزار و ۵۹۰ تومان به ازای هر کیلو داد و ستد شد.

در این میان نبشی با کاهش ۱۴ درصدی حجم عرضه به مقدار هزار و ۲۱۹ تن با نرخ پایه ۲۴ هزار ۳۰۰ تومان به فروش رفت. این مقدار عرضه هزار و ۶۷۴ تن تقاضا به دنبال داشت.

اما حجم ورق گرم عرضه شده با ۴۳ درصد کاهش نسبت به اطلاعیه صبح به مقدار ۸ هزار و ۶۰۰ تن با افزایش قیمت ۱/۲ درصدی به قیمت ۲۶ هزار و ۶۷۰ تومان خرید و فروش شد برای این محصول ۴۰۰ هزار تن تقاضا وجود داشت.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =